قیمت روز انواع آجیل و خشکبار در بازار تهران
کارشناسان تغذیه توصیه می کنند انواع آجیل و خشکبار به علت ارزش غذایی بالای آن می تواند به عنوان یک میان وعده غذایی کامل به حساب آید.پس باید در برنامه روزانه خود آنها را جای دهیم در این مقاله به بررسی قیمت روز انواع آجیل و خشکبار در بازار تهران می پردازیم با ما باشید

قیمت روز انواع آجیل و خشکبار در بازار تهران

فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس : خشکبارها از جمله محصولاتی هستند که از زمان گذشته در فرهنگ ما ایرانیان وجود داشته و از ارزش غذایی بسیاری نیز برخوردار می باشند. معمولا کارشناسان تغذیه توصیه می کنند انواع آجیل و خشکبار به علت ارزش غذایی بالای آن می تواند به عنوان یک میان وعده غذایی کامل به حساب آید. در گذشته به علت این که روش و شرایط نگهداری بهداشتی همانند امروزه برای میوه ها وجود نداشته، میوه ها را به روش های متعددی خشک نموده و دانه های آن ها را نیز نگهداری می کردند.

در ادامه مطالب می خواهیم هر یک از محصولات موجود در انواع آجیل و خشکبار را برای شما معرفی کنیم:


پسته

پسته یکی از مهم ترین انواع آجیل و خشکبار محسوب می شود که بیشتر در منطقه غرب آسیا و آسیای مرکزی رشد می کند و می توان گفت ایران  قطب تولید پسته در جهان به شمار می رود. پسته را می توان به دو صورت خشک و خام مورد استفاده قرار داد. یکی از بهترین و مرغوب ترین پسته در ایران، پسته اکبری است که دارای ظاهری درشت، بلند و مغزی کشیده دارد.

برای اطلاع از قیمت پسته در بازار تهران و انواع پسته لینک های زیر را کلیک کنید:


بادام درختی

یکی از انواع آجیل و خشکبارهای پرطرفدار، محبوب و با ارزش بادام درختی می باشد. در نتیجه به میوه درخت خاصی که حاوی یک لایه خارجی، یک لایه داخلی و یک مغز است بادام می گویند. مغز بادام درختی درسته کامل بوده و کمتر از آن شکسته و جدا است. مغز بادام لپه شده، شکسته و خرده به مغز بادامی می گویند که حداقل به دو لپه و یا قطعات بیشتری تقسیم و شکسته شده باشد.

برای اطلاع از قیمت مغز بادام درختی یا خرید مغز بادام درختی  لینک های زیر را کلیک کنید: 



بادام هندی


بادام هندی در مکان های گرمسیری رشد و پرورش داده می شود. این آجیل حاوی طبیعتی گرم و خشک است و محصول کشور برزیل می باشد. بادام هندی را می توان  به دو صورت بو داده و خام مورد استفاده قرار داد. مغز بادام هندی بو داده گرما دیده و نمک به روش درست و بهداشتی به آن اضافه شده است. رنگ آن بعد از بو دادن تیره تر از بادام هندی شده و به قهوه ای روشن متمایل می شود. مغز بادام هندی درسته کاملا سالم بوده و شکستگی نداشته ویا کمی خراشیدگی داشته باشد. مغز بادام هندی لپه در راستای طبیعی خود لپه شده و حداکثر از هر لپه آن شکسته و از آن سوا نشده باشد.

برای اطلاع از قیمت بادام هندی کیلویی  و قیمت بادام هندی شور لینک های زیر را کلیک کنید


گردو

از دیگر انواع آجیل و خشکبار می توان به گردو اشاره کرد. بنابراین یکی از خشکبارهای مغذی محسوب می شود که با خارج شدن آن از لایه سخت گردو می توان آن را مصرف کرد. گردو از درختی تنومند و خاکستری متمایل به سفید با برگ هایی که در اندازه های متوسط به دست می آید که حاوی طبیعتی گرم و خشک است.

برای اطلاع از قیمت روز گردو   ( قیمت گردو 1401 ) لینک های زیر را کلیک کنید:


فندق

فندوق یکی از انواع آجیل و خشکبارها محسوب می شود که حاوی طبیعتی گرم و خشک است که می توان به دو شکل بو داده و پودر خام استفاده نمود. مغز فندوق از فندوقی که لایه سخت آن شکسته و سوا کرده باشند و حاوی سه لایه پوست می باشد. پوست سبز رنگ که بعد از رسیدن فندوق کم کم از فندوق سوا می شود. پوست قهوه ای که نوعی محافظ  مغز فندوق به شمار می رود که در بیشتر اوقات آن را با همین پوست بو داده می کنند. پوست سوم حاوی پوست نرم و نازکی بوده که به مغز فندوق چسبیده است. معمولا رنگ مغز فندوق بین شیری تا کرم است و رنگ مغز بو داده که اغلب بین کرم تا کرم تیره است.

برای اطلاع از قیمت فندق در تهران و خرید و فروش مغز فندق لینک های زیر را کلیک کنید:


انواع تخمه

انواع تخمه ها شامل تخمه های هندوانه، تخمه کدو، تخمه آفتابگردان، خربزه، تخمه ژاپنی (تخمه آجیلی)، دانه یا بذر گیاه هستند که حاوی لایه های نسبتا سخت و با مواد فیبری و سلولزی بالا هستند. این دانه ها دارای مواد مقوی و کالری بالایی هستند. برخی از آن ها مخصوصا تخمه آفتابگردان به منظور روغن کشی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده این محصولات به شکل خشکبار و تنقلات در ایران رواج زیادی دارد.


انواع میوه خشک

یکی از انواع آجیل و خشکبار میوه خشک است .میوه های تازه ای که طی فرآیندهای متعددی به صورت خشک شده تبدیل شوند به آن ها میوه خشک می گویند. یکی از مهم ترین دلایل خشک کردن انواع میوه ها، نگهداری طولانی مدت و استفاده از آن در تمام فصول می باشد. میوه های خشک به موجب دارا بودن یک سری از ویژگی های خاص، مورد استفاده بسیاری قرار گرفته اند. میوه های خشک شامل موز خشک، انبه، آناناس، میوه خشک مخلوط، گوجه فرنگی، توت فرنگی خشک ، کیوی خشک ، هلو، انگور، خرما خشک ، لیمو خشک ، به خشک ، پرتقال، خرمالو خشک و سیب خشک می باشد.

برای اطلاع از قیمت میوه خشک  و خرید اینترنتی میوه خشک لینک های زیر را کلیک کنید:


انواع آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار شامل آجیل شور، آجیل شیرین، آجیل چهار مغز، آجیل مشکل گشا، آجیل با سلیقه شخصی و آجیل های وارداتی که منظور آجیل های هندی، ژاپنی و تایلندی می باشد که به سبب تنوع رنگی و طعم اشان مشتریان خاص خود را دارند.



خرید آنلاین آجیل از فروشگاه اینترنتی اوناتس

تلفن تماس : 09173318640

برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام