میوه خشک مخلوط 10 میوه

ناموجود
تعداد :
  • میوه خشک مخلوط 10 میوه از میوه خشک های سیب ، آلو ، هلو ، موز ، پرتقال ، جانان ، خرمالو و کیوی تشکیل شده است.
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

میوه خشک مخلوط 10 میوه

خرید اینترنتی میوه خشک مخلوط 8 میوه

یکی ازساده ترین شیوه های خرید میوه خشک، خرید اینترنتی میوه خشک می باشد. در این روش فقط کافی است که میزان میوه خشک مورد نظر خود را انتخاب و پس از ثبت سفارش هزینه آن را پرداخت کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. انواع میوه های خشک در بسته بندی های مختلف و متنوع، با قیمت بسیار مناسب را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی اوناتس خریداری نمایید. میوه های خشک دارای تنوع بسیار بالایی بوده که می توان به انجیر خشک، موز خشک، آناناس خشک، انبه خشک و ... اشاره کرد.

فروشگاه اوناتس یک فرصت مناسبی برای مشتریان خود به وجود آورده است تا بتوانند انوع میوه های خشک را بدون واسطه به صورت مستقیم خریداری نمایند. میوه های خشکی که به صورت اینترنتی به فروش می رسند مرغوب و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هر کدام از میوه های خشک دارای رنگ به خصوصی هستند که هنگامی در کنار هم قرار می گیرند ترکیبی رنگارنگ از انواع میوه های خوشمزه و با خاصیت ایجاد می کنند. میوه های خشک در انواع مختلفی تولید می شوند و به صورت اینترنتی عرضه می شوند که خرید اینترنتی میوه خشک به صورت کلی و جزئی انجام می گیرد. 


خریدار انواع میوه خشک بسته بندی و فله

اگر میوه خشک برای فرآوری و استفاده به عنوان ماده ی اولیه در تولید مواد غذایی متعدد مورد استفاده قرار می دهید، نیازی به استفاده از نمونه بسته بندی شده میوه خشک در شیک ترین و جذاب ترین مدل ها نبوده و تنها بحث رعایت بهداشت کفایت خواهد کرد. در صورتی که محصول را برای فروش عمده میوه خشک برای آجیل فروشی ها می خواهید، باید از بهترین و با کیفیت ترین و زیباترین نمونه های تولید شده خریداری نمایید. در حقیقت خرید نوع اول میوه خشک را به صورت فله ای و در حالت دوم به شکل بسته بندی شده خریداری می کنید و در هر روش با توجه به نوع مصرف، مناسب ترین نحوه ی خرید را سفارش داده اید.

خرید اینترنتی میوه خشک فله ای

خرید اینترنتی میوه خشک فله ای با تنوع بسیار بالایی در حال اجرا می باشد و فروشگاه های معتبر بهترین مرکز برای خرید این نوع خشکبار به شمار می روند. میوه خشک برحسب نوع میوه به شکل اسلایس و حبه ای تولید می شود. البته برخی از میوه ها مانند آناناس به هر دو صورت تولید می شود.

از انواع میوه های خشک اسلایس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • آناناس
  • هلو
  • پرتقال
  • سیب
  • گلابی
  • انبه
  • لیمو ترش
  • موز
  • کیوی


مزایای استفاده از میوه خشک بسته بندی شده

از مزایای استفاده از میوه خشک بسته بندی شده بهداشتی بودن آن است. علاوه براین، در صورتی که بسته بندی به شکل مناسب انجام شود، کیفیت میوه خشک و در نتیجه خواص آن بهتر حفظ می شود. به علاوه، جذابیتی که در یک بسته بندی خاص و شیک برای مشتری وجود دارد، تاثیر به سزایی در افزایش تعداد مشتریان دارد. در حالی که ممکن است میوه خشک فله ای چنین جذابیتی برای مشتری نداشته باشد. حمل و جابه جایی آسان، امکان خرید با وزن های مختلف و برای موارد مصرف متفاوت از دیگر مزایای میوه خشک بسته بندی به شمار می رود.


فروش اینترنتی میوه خشک

امروزه با گسترش تکنولوژی و استفاده بیش از حد از اینترنت، موجب شده که بسیاری از افراد تمام محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. خرید محصولات خشکبار نیز از این قضیه مستثنی نیست و بسیاری از فروشگاه ها محصولات خود را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای خرید میوه خشک و خشکبار از شیوه های مختلفی استفاده می شود. یکی از بهترین و کم هزینه ترین راه ها برای فراهم کردن میوه خشک توسط فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر است. در این روش افراد بدون هیچ گونه دغدغه ای می توانند سفارش خود را برای خرید اینترنتی میوه خشک ثبت کنند و در سریع ترین زمان ممکن محصول را به صورت عمده و جزئی در محل مورد نظر تحویل بگیرند.


نحوه نگهداری میوه خشک بسته بندی شده

یکی از مزایای استفاده از میوه خشک بسته بندی شده می توان به نگهداری آسان آن اشاره کرد. یک بسته بندی مناسب می تواند کیفیت محصول را برای مدت زمان طولانی در بیرون از محیط سردخانه و یخچال نگهداری کند. بنابراین برخلاف میوه های خشک فله ای که برای مصرف بهتر آن ها پیشنهاد به نگهداری در محیط های سرد و خنک و دور از حرارت و نور شدید است، در مصرف میوه خشک بسته بندی شده ی استاندارد، چنین سخت گیری وجود ندارد.

میوه خشک مخلوط ترکیبی از چند میوه خشک با کیفیت می باشد که یک میان وعده ای عالی برای دانش آموزان ، کارمندان  و حتی بزرگسالان در خانه می باشد. 

میوه خشک مخلوط معمولا از آناناس خشک ، سیب خشک ، پرتقال خشک ، هلو خشک و میوه های دیگر تشکیل شده است. اگر می خواهید از ویتامین ها و مواد معدنی  های مختلف در یک وعده بهره ببرید ، کافی این محصول را سفارش و به خرید آن اقدام نمایید.

اوناتس بهترین میوه خشک ها را از بهترین محصولات با کیفیت تهیه می کند و از هیچ اسانس یا مواد نگهدارنده اضافه تری استفاده نمی کند.

غلظت قند ، ویتامین ها و مواد معدنی در میوه خشک ها معمولا از میوه تاز بیشتر است ، لذا برای کسانی که بیمار هستند ، نیاز به مشورت به پزشک برای مصرف آنها می باشد. خواص میوه خشک برای سلامتی ما به علت این مواد مغذی خیلی بالا است و این میوه ها می توانند جایگزین خوبی برای میان وعده های غذایی شوند.



اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام