یک کلیک فاصله مشتری تا فروشگاه در روزهای کرونایی
با شیوع ویروس کرونا درسر تا سر دنیا یکی از مهم ترین مشکلات این روزهای مردم خرید نیازمندی های روزانه و مایحتاج زندگی می باشد امروزه اکثرکسب و کارها با در نظر گرفتن این موضوع حساس برای سهولت دسترسی مردم به نیازهای روزانه، خدمات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوناتس درباره شرایط فروش اینترنتی اوناتس صحبت خواهیم کرد با ما باشید

خرید اقلام اساسی منزل و تحویل درب منزل در ایام شیوع ویروس کرونا

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد در سرتا سر دنیا خانه نشین شده اند، از آنجایی که این ویروس از طریق سطوح نیز انتقال داده می شود، حضور در محیط های شلوغ و یا دست زدن به سطوحی که در مکان های عمومی قرار گرفته بسیار خطرناک است و ممکن است موجب مبتلا شدن به ویروس کرونا شوید. براساس توصیه پزشکان در سراسر دنیا بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید – 19 ماندن در خانه و عدم تردد در خارج از منزل می باشد. ولی از طرف دیگر برای تامین نیازها و مایحتایج خود افراد ناچارند که گاهی اوقات به بیرون از منزل تردد کنند که مجدد خطر ابتلا را افزایش می دهد.

 فروشگاه های آنلاین این امکان را برای شما فراهم می کنند که در این ایام شیوع ویروس کرونا نیازهای روزمره خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی اوناتس بیش از هزاران قلم از اقلام اساسی خوراکی  را در شهر تهران و همچنین شهرستانها  توزیع می کند. این محصولات در دسته بندی های مختلف، شامل انواع خواربار از جمله آجیل و خشکبار، زعفران، چای ،حبوبات، برنج ، میوه خشک ، گیاهان دارویی ، دمنوش ،  شکلات و...  می باشد.

ثبت سفارش از فروشگاه اینترنتی اوناتس بسیار ساده می باشد. برای این کار کافی است به سایت فروشگاه ما مراجعه کنید و سپس از پنل کاربری خود محصولات مورد نظر خود را به ثبت برسانید.


سفارش آنلاین از فروشگاه های اینترنتی چه مزایایی دارد؟

همانطور که گفتیم یکی از اساسی ترین و کلیدی ترین مزایای خرید آنلاین، خارج نشدن از منزل است. این روزها  با گسترش دوباره این ویروس هر چه کمتر از منزل خارج شوید و کمتر در شرایط خطر این ویروس قرار بگیرید، برای خودتان و اطرافیان بهتر است. با ثبت سفارش های خود به صورت آنلاین، شما در تماس با دیگر افراد قرار نمی گیرید و با پرداخت آنلاین وجه سفارش، به کارت بانکی یا اسکناس که مهم ترین سطوح منتقل شدن ویروس کرونا هستند، دست نمی زنید. در صورتی که برای خرید حضوری به صورت فیزیکی در محیط های شلوغ و پرتردد قرار می گیرید وعلاوه بر صرف زمان و هزینه های اضافی  خطر ابتلا به کووید – 19 نیز وجود دارد.


مطالعه کنید : کدام یک از آجیل ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است؟


تحویل سفارش با رعایت استانداردهای بهداشتی

تمامی سفارش های شما از طریق فروشگاه آنلاین اوناتس ضدعفونی می شوند تا خطر انتقال ویروس کرونا از بین برود.


مطالعه کنید : انواع دمنوش های گیاهی ترکیبی


محصولات تازه با گارانتی زمان مصرف

تمامی محصولاتی که از فروشگاه اینترنتی اوناتس سفارش می دهید، تازه و با کیفیت هستند. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.


مطالعه کنیدراهنمای خرید برنج | نکات مهم در تشخیص برنج مرغوب


دسترسی راحت به تعداد بسیار زیاد محصولات

فروشگاه اینترنتی اوناتس تمام محصولات خود را در دسته بندهای مختلفی مشخص کرده است. با وجود امکاناتی همچون جست و جو و مرتب سازی، پیدا کردن محصولات مورد نظرتان بسیار ساده خواهد بود. سایت اوناتس در تلاش است تمام محصولات و اقلام اساسی خوراکی را با کیفیت و تضمین شده بصورت خرید جزئی یا عمده در اختیار مشتریان خود قرار دهد. تا مشتریان با اطمینان خاطر برای خرید نیازهای مورد نیاز خود اقدام نمایند.


مطالعه کنید : 7 خوراکی که باعث افزایش میل جنسی شما می شوند


مردم برای خرید اقلام اساسی از مراکز فروش مجوز دار و رسمی استفاده کنند.

از آنجایی که در روزهای اخیر کسب و کارهای الکترونیکی دارای اهمیت بسیاری می باشد، افراد برای خرید مایحتاج خود باید از کسب و کارهای فضای مجازی که مجوز رسمی دارند خرید نمایند. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا نباید مردم از سامانه اینترنتی که فاقد مجوز هستند خرید نمایند. افراد در زمان خریدآنلاین از مجوز کسب و کارهای اینترنتی اطمینان حاصل نمایند، این کسب و کارهای مجازی به صورت کشوری هستند.


مطالعه کنید : مهم ترین نکات برای خرید زعفران


نکات مهم هنگام تحویل کالا درخرید اینترنتی

یکی از مهم ترین مشکلات این روزهای مردم خرید نیازمندی های روزانه و مایحتاج می باشد. با شروع ویروس کووید 19 در جهان تمام کسب و کارها برای سهولت دسترسی مردم به نیازهای روزانه خدمات خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. بنابراین با رعایت نکات بهداشتی سفارش های خود را به صورت آنلاین انجام دهید. زمان تحویل خرید آنلاین خود از باز کردن بسته بندی خودداری کنید و ابتدا مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی تطبیق دهید و در صورت مغایرت سفارش با کالا، بسته را تحویل نگیرید. علاوه براین زمان تحویل گرفتن سفارش از سالم بودن ظاهر کالا اطمینان حاصل کنید تا بعد از فروشگاه به مشکل برخورد نکنید. این روزها مردم حساسیت بیشتری به رعایت اصول بهداشتی در تحویل ها کالاها دارند. شخصی که کالا را تحویل شما می دهد باید از ماسک و دستکش برخوردار باشد. توجه کنید هر گونه کالا و خدمات پس از تحویل بار دیگر باید گندزدایی شده و بعد به داخل منزل انتقال داده شود تا امکان هر گونه ویروس به محل قرنطینه از بین برود.


برای  اطلاع از موارد زیر کلیک کنید:


تلفن تماس : 09173318640




برچسب ها: خرید اینترنتی خرید آنلاین فروشگاه اینترنتی شیوع ویروس کرونا

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام