کدام یک از آجیل ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است؟
تقویت سیستم ایمنی بدن : با مصرف برخی از آجیل ها می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایید. حال می خواهیم برای شما شرح دهیم که کدام یک از آجیل ها می توانند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کنند. پس با ما در ادامه مطالب همراه باشید.

کدام یک از آجیل ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن موثر است؟

تقویت سیستم ایمنی بدن : با مصرف برخی از آجیل ها می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایید. حال می خواهیم برای شما شرح دهیم که کدام یک از آجیل ها می توانند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کنند. پس با ما در ادامه مطالب از فروشگاه اینترنتی اوناتس همراه باشید.


تأثیر پسته بر بهبود عملکرد تقویت سیستم ایمنی بدن

از آنجایی که پسته منبع غنی از ویتامین B6 می باشد، این ویتامین B6 می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیر گذار باشد. پسته سرشار از آنتی اکسیدانی به نام گاماتوکوفرول است که به سلامت سیستم عصبی کمک می کند. در نتیجه آنتی اکسیدان های موجود در پسته به بدن کمک می کند که در برابر بیماری های گوناگون میکروبی مبارزه کند. بنابراین خوردن پسته  منجر به عملکرد درست سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین پسته حاوی ویتامین های E و A می باشد. این دو ویتامین به سبب خاصیت کنترل آسیب در بدن شاخته شده هستند. مصرف پسته در حین و بعد از عفونت می تواند به بهبود بهتر و سریع تر بیماری های عفونی کمک کند.


تاثیر بادام برتقویت سیستم ایمنی بدن

مصرف بادام منجر به افزایش سطح ویتامین  Eدر رژیم غذایی و جریان خون می گردد. ویتامین E دارای یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که از سلول ها در برابر آسیب ها محافظت می کند و از گرفتگی عروق ناشی از کلسترول بالا جلوگیری می کند. با مصرف بادام می توانید سیستم ایمنی بدن را افزایش دهید. بادام حاوی مواد مغذی و خاصیت آنتی اکسیدان بالایی می باشد. یک مشت بادام به اندازه یک پیاله بروکلی و یا چای سبز آنتی اکسیدان مفید به بدن می رساند. بهتر است بادام را با پوست مصرف کنید زیرا پوست نازک بادام سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است. این قسمت از بادام دارای خاصیت ضد ویروسی و ضد التهابی فوق العاده ای دارد. پیشنهاد می شود که بادام را با پوست نازک میل کنید.


تخمه آفتابگردان سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

تخمه آفتابگردان سرشار از ویتامین E می باشد به همین سبب  می تواند سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد. در صورتی که دانه های آفتابگردان حاوی نمک باشد می تواند زیان آور باشد. به دلیل این که بسیاری از مواد مغذی موجود در دانه بر اثر حرارت از دست می روند. یک قاشق غذاخوری تخم آفتابگردان حاوی 6 میلی گرم ویتامین E می باشد که به عنوان یک میان وعده مناسب می توان آن را مصرف نمود. ویتامین E موجود در آفتابگردان می تواند خطرات بسیاری از بیماری ها را برطرف کند. تخمه آفتابگردان علاوه بر ویتامین E حاوی مواد مغذی از جمله منیزیم، فسفر است. همچنین  این دانه ها ویتامین E بسیاری دارند که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی محسوب می شود. تخمه آفتابگردان می تواند در تنظیم و حفظ سلامت عملکرد سیستم ایمنی بدن از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.


تاثیر گردو برتقویت سیستم ایمنی بدن

گردو نه تنها به عنوان یک ماده غذایی ضدالتهاب قوی محسوب می گردد بلکه حاوی مواد مغذی از جمله مس و فولات (B9)، ویتامین B6 نیز می باشد که می تواند نقش بسیار مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن ایفا کنند. گردو می تواند استرس روانی را نیز کاهش دهد. گفتنی است که استرس می تواند سیستم ایمنی بدن را ضعیف کند.


تاثیر آلبالو خشک برتقویت سیستم ایمنی بدن

آلبالو  ترش خشک شده حاوی میزان بسیار زیادی آنتی اکسیدان می باشد که می تواند سیستم ایمنی بدن را به سرعت تقویت کند. آنتی اکسیدان موجود در آلبالو خشک سبب کاهش بروز علائم بیماری های دستگاه تنفسی می شود. آلبالو حاوی ملاتونین طبیعی است که خاصیت خواب آوری نیز دارد.


تخم کدو سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

زینک موجود در تخم کدو می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد. زمانی که مصرف زینک کم باشد، تولید سلول های ایمنی خاصی محدود می شود، در نتیجه زینک ماده لازم برای توسعه و عملکرد درست سیستم ایمنی بدن است. بنابراین یک چهارم پیمانه تخم کدو حاوی 20 درصد زینک است.


فندوق به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند

فندوق شامل مواد مغذی همانند منگنز، پتاسیم، کلسیم و منیزیم می باشد که جریان خون را در بدن شما حفظ می کند. دلیل این که سیستم ایمنی بدن شما با مصرف فندوق افزایش می یابد، این است که جریان گردش خون در بدن شما کامل است. فندوق چربی اشباع زیادی را به شما نمی دهد که مانع از جریان خون در اثر انباشته شدن شود.


خرید انواع آجیل و خشکبار در فروشگاه اینترنتی اوناتس | محصولات ما :






برچسب ها: تقویت سیستم ایمنی بدن آجیل

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام