10 میوه خشک برای لاغری و کاهش وزن

10 میوه خشک برای لاغری و کاهش وزن

تاریخ انتشار : 1399/02/24 15:49:44
برای کاهش وزن و لاغری نیاز به کنترل وزن و داشتن رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی منظم است. یکی از روش های لاغری خوردن غذاهایی که شکم را در مدت زمان طولانی سیر نگه می دارند، می تواند باشد. یکی از چیزهایی که در مدت زمان طولانی شما را سیر نگه می دارند، مصرف میوه خشک است. از آنجایی که میوه خشک در فرآیندی درست می شود که درصد بسیاری از آب موجود در میوه گرفته می شود، این فرآیند باقی میوه ها را سالم نگه می دارد.

مقدمه 

برای کاهش وزن و لاغری نیاز به کنترل وزن و داشتن رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی منظم است. از همین رو پیشگیری از پرخوری و برطرف کردن احساس گرسنگی مهم است. یکی از روش های  کمک کننده و مهم برای لاغری نیز، خوردن غذاهایی که شکم را در مدت زمان طولانی سیر نگه می دارند، می تواند باشد. همچنین از مواردی که در مدت زمان طولانی شما را سیر نگه می دارند، مصرف میوه خشک است. بنابراین از آنجایی که میوه خشک در فرآیندی درست می شود که درصد بسیاری از آب موجود در میوه گرفته می شود، این فرآیند باقی میوه ها را سالم نگه می دارد.

لاغری و کاهش وزن با آجیل و خشکبار اوناتس 

میوه های خشک از لحاظ مواد مغذی دارای ارزش بالایی هستند و می توان به همان شکل پیشین، طعم عالی داشته باشند. لازم به ذکر است که متخصصان تغذیه بر این باور هستند که میوه های خشک شده، تا زمانی که به شکل متعادل مورد استفاده قرار گیرند انتخابی مغذی و مناسب محسوب می شود و خوردن میوه های خشک با رژیم سالم موجب لاغری و کاهش وزن می شود. در همین راستا ما در ادامه با معرفی 10 میوه خشک که برای لاغری مناسب هستند، در خدمت شما هستیم.

#1 بادام 

یکی از میان وعده های کم کالری که هر صد گرم آن حدودی 567 کیلو کالری می تواند داشته باشد، بادام است. بادام یکی از آجیل های بسیار مغذی است، مخصوصا اگر به صورت متعادل در طول روز مصرف کنید. از آنجایی که بادام ها دارای آنتی اکسیدان زیادی هستند و چربی های تک رشته ای اشباع و پروتئین را دارا می باشند، به لاغری و کاهش وزن می تواند کمک بسیاری کنند. علاوه بر آن بادام کلسترول  بدن را کاهش می دهد و پوست را سالم و درخشان نگه می دارد، چرا که حاوی زیادی ویتامین E است. مصرف بادام به صورت روزانه بین 20 الی 30 گرم بادام برای بهره مندی از منافع سلامتی کافی است.

#2 گردو 

یکی ازمقوی ترین مواد غذایی گردو محسوب می شود. گردو حاوی کالری زیادی می باشد، ولی مصرف آن موجب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد. در صورت از این محصول، کالری های موجود در مواد غذایی خود را طول روز کاهش دهید، زیرا گردو همه انرژی مورد نیاز بدن شما را تامین می کند و به سادگی می تواند سبب لاغری و کاهش وزن شما گردد. مصرف روزانه گردو موجب می شود که 2 گرم فیبر، 4 گرم پروتئین و 2.5 گرم اسید چرب امگا 3 به بدن برسد. همچنین گردو دارای چربی های چند رشته ای غیر اشباع بسیاری است و  خطر ابتلا به بیماری های عروقی و قلبی را کاهش می دهد و قلب را سالم نگه می دارد.

#3 پسته 

یکی از میان وعده های بسیار مقوی که باید حتما آن را در وعده روزانه خود قرار دهید، پسته است. پسته دارای کالری نسبتا کمی می باشد و منع غنی از فیبر رژیمی محسوب می شود که می تواند فرد را در مدت زمان زیادی سیر نگه دارد. در این صورت فیبر سیگنال هایی را برای مغز ارسال می کند تا از میل شدید به غذا اجتناب شود و موجب می شود که افراد بیش از حد غذا نخورند. پسته دارای مقداری بسیار زیادی آهن، پروتئین، منیزیم، ویتامین ها، چربی ها و دیگر مواد مغذی می باشند.

#4 خرما 

خرما دارای کالری کمی می باشد با مصرف خرما می توانید احساس سیری کنید و از زیاده روی در خوردن غذاها جلوگیری نمایید. از آنجایی که خرما دارای ویتامین B5 می باشد می تواند استقامت بدنی را افزایش دهد.

#5 فندق 

فندوق دارای 628 کالری در صد گرم می باشد و به عنوان یک مواد غذایی برای لاغری و کاهش وزن در نظر گرفته می شود. فندق دارای فیبر رژیمی و چربی سالم می باشد و احساس سیری در فرد ایجاد می کند و مصرف 30 گرم فندق شما را سیر نگه می دارد.

#6 زردآلوی خشک شده 

یکی از میوه های خشک که کالری کمی دارد، زردآلوی خشک شده می باشد و به عنوان یک میان وعده کم چرب در نظر گرفته می شود. مصرف زردآلوی خشک می تواند شما را تا 5 ساعت سیر نگه دارد. زردآلو خشک یکی از خوراکی های کم کالری محسوب می شود که دارای کلیسم، منیزیم و پتاسیم می باشد.

#7 آلو 

آلوهای خشک دارای کالری کمی می باشند و طعم و مزه بی نطیری دارند و همچنین می تواند به لاغری و کاهش وزن کمک بسیاری کنند و هضم و گوارش را بهبود می بخشند، چرا که دارای فیبر رژیمی بالایی هستند. فیبرهای موجود در آلوهای خشک به بدن کمک می کنند که از شر مواد پسماند بدن و سموم آسوده شوند و سالم تر بمانند.

#8 کشمش 

یکی از میوه های خشک دارای کالری کم که به عنوان یک میان وعده فوق العاده برای لاغری و کاهش وزن توصیه می شود، کشمش می باشد.

#9 بادام زمینی 

بادام زمینی به سبب پروتئین زیادی که در آن موجود هست برای کاهش وزن گزینه مناسبی می باشد.

#10 بادام هندی 

بادام هندی به دلیل این که دارای فیبر رژیمی و پروتئین بالایی می باشد و فرد را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد، گزینه مناسبی برای لاغری و کاهش وزن می باشد.

کلام فروشگاه اوناتس

در مقاله فوق با 10 میوه حشک تاثیرگذار در لاغری آشنا شدیم و فواید و خواص آنها را نیز باهم مرور کردیم. اوناتس بر این اعتقاد است که بهترین تکریم برای مشتری آگاهی بخشی به ایشان است تا از خرید و انتخاب خویش لذت کافی و لازم را ببرد. از همین رو فروشگاه اوناتس افتخار دارد تا که محصولات خود را با بهترین کیفیت و در بسته بندی های مدرن به صورت آنلاین خدمتتان ارائه دهد. بنابراین پیشنهاد می شود در صورت تمایل از این فروشگاه که اکنون در خانه خودتان است دیدن فرمایید.


خرید آجیل و خشکبار در فروشگاه اینترنتی اوناتس

شما هموطنان عزیز می توانید با کمترین قیمت محصولات آجیل و خشکبار خود را تنها با یک کلیک انتخاب کنید.
















برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام