محصولات مرتبط نمایش همه

مغز پسته شور Salty Pistachio Kernel

ناموجود
تعداد :
  • مغز پسته شور ما از بهترین پسته های تولیدی در ایران می باشد. اگر به دنبال آجیل لوکس در لیست محصولات خشکبار هستید ، این محصول با خواص بسیار زیاد مناسب شماست.
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

مغز پسته شور

مغز پسته شور 

مغز پسته شور ما از بهترین پسته های تولیدی در ایران می باشد. اگر به دنبال آجیل لوکس در لیست محصولات خشکبار هستید ، این محصول با خواص بسیار زیاد مناسب شماست. البته در خوردن مغز پسته باید احتیاط کرد ، به خاطر اینکه زمان کندن پوست پسته به علت نبود پوست ، از بین رفته است و ممکن است در خوردن پسته زیاده روی شود که نتیجه آن هم اضافه وزن می باشد.

مزایای پسته 

تحقیقات نشان داده است که خواص پسته برای سلامتی خیلی زیاد است  و اگر بخواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم، خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد که از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کند. خاصیت خون سازی پسته به خاطر ماده معدنی آهن می باشد که برای افراد کم خون مناسب می باشد. وجود کلسیم و مواد معدنی دیگر نیز به بهبود عملکرد قلب کمک می کند و از خواص دیگر پسته می توان به وجود فیبر در پسته اشاره کرد که باعث تنظیم دستگاه گوارش و بهبود یبوست می شود.


مغز پسته شور و آجیل شور برای کسانی که دچار فشار خون بالا هستند ، مناسب نیست و اگر هم مصرف می کنند با احتیاط و مقدار کم مصرف شود.

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

خواص پسته تازه در طب سنتی
مصرف روزانه پسته چه فوایدی دارد؟
9 خاصیت پسته برای سلامتی و تناسب اندام
پسته خام چه فرقی با پسته بو داده دارد؟
آیا پسته باعث چاقی می شود؟
8 خاصیت پسته در دوران بارداری
انواع مغز پسته موجود در بازار
خواص پسته برای کودکان کم اشتها

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام