برنج دودی 5 کیلویی Dodi Rice 5 Kg Package

ناموجود
تعداد :
  • خرید اینترنتی بسته 5 کیلویی برنج دودی درجه یک اوناتس با بسته بندی بهداشتی و،ارسال به تمام نقاط ایران و ارسال رایگان در تهران
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

برنج دودی 5 کیلویی

برنج دودی 5 کیلویی

برنج دودی از طریق اتاقک های دود با آتش زدن تنه چوب درختان طعم دودی به خود می گیرد. برخی افراد تصور می کنند که برنج های دودی همان برنج های عطری کشت شده از طریق کشاورزان است که طی مراحل تولید به برنج دودی تبدیل می شوند.

برنج دودی رنگ تیره تری نسبت به برنج های عطری دارند. دانه های خام و پخته برنج عطر دل انگیز دود را به مشام می رساند. افراد بسیاری هستند که این برنج را به شکل خالص استفاده می کنند اما برخی از افراد برنج های دودی را با برنج های عطری ترکیب می کنند. یکی از برنج های پرمصرف گیلان برنج هاشمی دودی محسوب می شود. 

افرادی که همواره برنج دودی مصرف می کنند بهتر می دانند برنج دودی باید با دیگر برنج ها ترکیب شود. چرا که برنج دودی را به سختی می توان بدون ترکیب کردن با برنج های دیگر مصرف کرد و ممکن است با ذائقه برخی افراد ناسازگار باشد.

اغلب برنج دودی را با برنج های سطح پایین که عطر و طعم کمی دارند ترکیب می کنند تا برنج طعم بهتری به خود بگیرد. به صورتی که برای خریدار مقرون به صرفه باشد ولی می توان برای مجلسی کردن برنج از برنج های درجه یک مانند برنج طارم، کشت دوم، هاشمی استفاده کرد.


خرید اینترنتی برنج دودی 5 کیلویی

امروزه، افراد ترجیح می دهند بیشتر محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. به همین خاطر کسب و کارهای اینترنتی نیز افزایش یافته است.

فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش انواع برنج ایرانی مشغول به فعالیت هستند.

فروشگاه اوناتس یکی از فروشگاه های معتبری است که محصولات خود را با تضمین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما می توانید برای خرید اینترنتی برنج دودی از طریق سایت اوناتس اقدام نمایید.

خرید اینترنتی برنج دودی به دو صورت 5 کیلویی و 10 کیلویی انجام می گیرد. بنابراین با ثبت خرید در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.


قیمت برنج دودی 5 کیلویی|قیمت روز برنج دودی|قیمت برنج دودی اعلا

 قیمت برنج دودی به عوامل مختلفی از جمله عرضه و تقاضا، نوع و کیفیت آن بستگی دارد.

جهت مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت برنج دودی اعلا، قیمت روز برنج دودی، قیمت عمده برنج دودی، قیمت برنج دودی درجه یک می توانید به سایت اوناتس مراجعه کنید.


انواع برنج در فروشگاه مواد غذایی اوناتس 

برنج صدری، برنج هاشمی ، برنج طارم  ، برنج دم سیاه ، برنج فجر،برنج علی کاظمی ، برنج نیم دانه ، برنج سرلاشه ، برنج خزر، برنج غریب ، برنج راتون


تلفن تماس فروشگاه اینترنتی اوناتس : 09127185245

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

معرفی انواع حبوبات و خواص آنها
روش های نگهداری حبوبات در دراز مدت
5 خواص برنج ایرانی | خاصیت‎‌های برنج که از آن بی‎خبرید
خرید برنج ارزان اینترنتی | برنج ایرانی درجه یک شمال
۶ ترفند سرآشپزها برای پخت برنج یکدست مجلسی
برنج قهوه ای چیست؟ از خواص برنج قهوه ای چه می دانید؟

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام