رژیم لاغری با کشمش

رژیم لاغری با کشمش

تاریخ انتشار : 1399/02/14 00:15:11
سلطان میوه های خشک، کشمش می باشد. کشمش با وجودی که دارای اندازه کوچکی می باشد ولی سرشار از انرژی و منبع فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. به طور طبیعی کشمش شیرین و دارای قند و کالری بالایی است اما در عین حال برای سلامتی ما بسیار مفید است. این میوه خشک به فرآیند کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

رژیم لاغری با کشمش

سلطان میوه های خشک، کشمش می باشد. کشمش با وجودی که دارای اندازه کوچکی می باشد ولی سرشار از انرژی و منبع فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی است. به طور طبیعی کشمش شیرین و دارای قند و کالری بالایی است اما در عین حال برای سلامتی ما بسیار مفید است. این میوه خشک به فرآیند کاهش وزن و لاغری کمک می کند

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوناتس شما رو با خواص این میوه معجزه گر آشنا میکنیم...پس با ما همراه شوید.

زمانی که کشمش را به تنهایی و همراه با تمرینات فیزیکی مصرف شود در کاهش وزن و لاغری می تواند کمک کند. کشمش به دلیل داشتن فیبر فراوان مصرف آن می تواند شما را برای مدت زمان بسیاری سیر نگه دارد. این میوه به سبب داشتن قند فروکتوز، دارای خاصیت مصرف سریع انرژی و کاهش وزن است.

کشمش پیکامی  منبع خوب ویتامین ها و عناصر مغذی بدن بوده و عناصر و ویتامین هایی مانند آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین ب می باشد. یکی از محبوب ترین و موثر ترین میوه های خشک برای لاغری کشمش می باشد و می توانید به صورت روزانه ان را در رژیم غذایی خود قرار دهید و تاثیرات آن را در خود احساس کنید.

کشمش غنی از ید است و می تواند به عنوان یک میان وعده ای مفید و کم نمک برای شما باشد. هر صد گرم کشمش حاوی 299 کالری دارد و تنها حاوی 0.5 گرم چربی می باشد.


احساس سیری و پیشگیری از پرخوری 

کشمش  پلویی نیز می تواند در زمان مصرف شما را سیر نگه دارد و این احساس سیری می تواند مانع از پرخوری که از علل اصلی چاق شدن است، شود.

زمانی که شما برای مدت زمان زیادی احساس سیری می کنید، امکان این که گرسنه شوید و تصمیم های بد غذایی بگیرید بسیار کم خواهد بود.


فیبر فراوان 

از آنجایی که کشمش این میوه خشک معجزه گر به صورت مستقیم موجب چربی سوزی نمی شود، اما منبع غنی از فیبرهای غذایی سودمند است که مصرف این میزان فیبر غذایی، علاوه بر ایجاد احساس سیری، سبب پایین آمدن میزان مصرف کالری و نهایتا کاهش وزن و لاغری می شود.


کالری پایین 

از عواملی که می توان در رابطه با مصرف کشمش و رژیم غذایی سالم برای لاغری موثر باشد کم بودن کالری این میوه خشک در مقایسه با دیگر شیرینی ها می باشد. به علت این که کشمش دارای کالری کمی می باشد، استفاده از آن را به افراد چاق یا کسانی که می خواهند کاهش وزن داشته باشند به عنوان جایگزینی سالم به جای شکر، شیرینی و قند توصیه می شود.


ارزش غذایی کشمش و خواص آن 

کشمش منشا سودمندی از ویتامین ها و عناصر مغذی بدن است. از آنجایی که کشمش غنی از ید است به عنوان یک میان وعده ای مفید و کم نمک محسوب می شود. این میوه خشک سرشار از امگا3 و امگا6 و ویتامین های گروه ب، ویتامین آ، ویتامین های E و مواد معدنی همچون آهن، کلسیم، فسفر و پتاسیم است.

این میوه خشک پر خاصیت منبع خوبی از فیبر، آنتی اکسیدان و همچنین منبع انرژی می باشد و فیبر موجود  در آن سبب اجتناب از سرطان کولون، کمک در جلوگیری از رشد غیر معمول سلول ها، بیماری ها و کنترل قند خون می شود. از دیگر خواص کشمش، با کاهش کلسترون بدن خون کمک می کند و در پیش گیری از بیماری های قلبی تاثیر بسیار ویژه ای نیز دارد.

این میوه به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه ب، سبب کاهش استرس و بهبود خلق و خو می گردد. کشمش برای دهان یک خوشبو کننده مفید محسوب می شود و مصرف آن برای سلامتی چشم نیز مفید است.


بنابراین این میوه خشک علاوه بر این که در فرد احساس سیری ایجاد می کند سبب کاهش اشتها و کم خوردن نیز می گردد. کشمش به سبب این که خواص شگفت انگیز و ارزش غذایی بالایی که دارد به سلامت شما نیز کمک خواهد نمود و یکی از بهترین روش ها برای لاغری و کاهش وزن می باشد.

با وجود رابطه بین مصرف کشمش و لاغری، تمرکز بر روی یک گروه غذایی خاص می تواند مواد لازم برای بدن در گروه های دیگر غذایی که وجود دارد را از شما دور کند وشما را از مزایای دیگر مواد غذایی محروم کند. برای این که توانید به وزن ایده آل خود برسید باید همزمان فعالیت های ورزشی ررا در برنامه هفتگی خود قرار دهید و تحرک کافی داشته باشید.


شما هموطنان عزیز می توانید محصولات آجیل و خشکبار خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی اوناتس تهیه کنید..


برخی از محصولات ما :





برچسب ها: سلامتی رژیم لاغری کشمش لاغری کاهش وزن

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام