خواص میوه خشک برای کودکان

خواص میوه خشک برای کودکان

تاریخ انتشار : 1398/11/01 15:32:23
از خواص میوه خشک می توان به این اشاره کرد که دارای انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، فیبر، مواد معدنی و پروتئین ها می باشند ، لذا مصرف آنها تقریبا تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین می کنند.

خواص میوه خشک برای کودکان 

خواص میوه خشک برای بدن  : میوه های خشک  از انواع خشکبار است که دارای انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، فیبر، مواد معدنی و پروتئین ها می باشند ، لذا مصرف آنها تقریبا تمام مواد مورد نیاز بدن را تامین می کنند. میوه های خشک باعث بهبود عملکرد مغز، قلب، اعصاب ، پوست ، مو  و پیشگیری از فشار خون  بالا و انواع سرطان می شود.
میوه خشک نسبت به میوه تازه قند بالاتر و گاها کالری بالاتری دارند لذا مصرف زیاد آنها توصیه نمی شود.

مصرف میوه خشک به عنوان میان وعده برای رفع گرسنگی ، نیاز مواد معدنی و ویتامین بدن توصیه می شود. 


در زیر چند تاثیر مهم میوه خشک بر سلامتی بدن را شرح داده ایم . 


بهبود عملکرد مغز

مصرف میوه خشک باعث می شود تا مواد مغذی مورد نیاز مغز تامین شود و در نتیجه عملکرد مغز بهتر و خلاقیت مغز بیشتر شود.


جلوگیری از بیمار های قلبی عروقی

میوه های خشک حاوی پلی فنل و اسید اسکوربیک می باشند که نوعی آنتی اکسیدان به شمار می آیند ، این مواد به همراه مواد معدنی های دیگر باعث تقویت قلب و عروق و جلوگیری از بیماری های قلبی می شوند.


مطالعه کنید : خواص انجیر خشک برای معده و دیابت


تنظیم اعصاب

مصرف روزانه میوه ها به علت خواص مواد معدنی آنها باعث تنظیم در سیستم اعصاب بدن می شود ، لذا مصرف آن برای کسانی که دچار افسردگی ، استرس و مشکلات روانی هستند توصیه می شود.


مطالعه کنید : خواص پسته برای کودکان کم اشتها


شادابی پوست

مصرف میوه خشک موجب شادابی پوست : به علت وجود مواد مغذی بیشمار در میوه خشک ، از تخریب سلول ها توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می شود که این خود پوستی شاداب و به تاخیر انداختن پیری را به همراه می آورد.


تقویت مو

خواص میوه خشک درمان و تقویت مو : عملیات خون رسانی با مصرف میوه خشک نسبت به حالت عادی بیشتر می شود و هر چه خون در سطح زیر پوست سر بیشتر در جریان باشد ، مواد مغذی برای مو بیشتر تامین می شود، در نتیجه رشد موها بهتر و از ریزش آنها جلوگیری می شود.


کم خونی

خواص میوه خشک کمک به کم خونی : میوه های خشک سرشار از مواد معدنی به خصوص آهن هستند ، به عنوان مثال آلو خشک مقدار زیادی آهن دارد که برای کسانی که مصرف گوشت آنها به هر دلیلی کم است ، مصرف این میوه توصیه می شود. همچنین به عنوان مثال خرما باعث افزایش سطح هموگلوبین خون که عملکرد اکسیژن رسانی را دارد می شود.

فروشگاه اینترنتی اوناتس عرضه کننده انواع آجیل و خشکبار در خدمت هموطنان عزیز می باشد، خرید اینترنتی آجیل و خشکبار را با فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس تجربه کنید:



انواع محصولات فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس 




فروش میوه خشک ارگانیک | قیمت میوه خشک مخلوط | قیمت انجیر خشک اعلا |قیمت انجیر خشک ۹۹ | خرید میوه خشک |قیمت گردو 1401 | قیمت میوه خشک سال 1401







برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار میوه خشک

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام