بسته بندی پسته تازه

بسته بندی پسته تازه

تاریخ انتشار : 1397/09/16 13:35:10
پسته ها بسیار آسیب پذیر هستند و می توانند با جابجا شدن و حرکت آنها شکسته شوند بنابراین بسته بندی محکم برای محافظت از هسته های پسته از هرگونه آسیب حیاتی است.

بسته بندی پسته تازه

 همانطور که می دانید پسته از خانواده آجیل ها ( مغزگردو ، بادام ،تخمه،فندق ) می باشد و در امر فروش باید به بسته بندی محصول نیز توجه داشت

بسته بندی محصول تاثیر گذار است زیرا به خریداران و مصرف کنندگان نشان می دهد که چرا محصول و نام تجاری شما متمایز هستند.

در سال 2008، یکی از نقص های عمده صادرات پسته ایران، نیاز به بهبود سیستم معیوب بسته بندی شناخته شده است.

بسیاری معتقدند که محصول و عملکرد از بسته بندی مهم تر است، اما واقعیت این است که بسته بندی نقش قابل توجهی در شکست یا موفقیت فروش و بازاریابی در سراسر جهان دارد

هدف اصلی بسته بندی پسته تازه ،حفاظت از محصول در داخل بسته بندی از هر نوع آسیب است.


مطالعه کنید : انواع مغز پسته موجود در بازار


بسته بندی محکم و با دوام نه تنها از پسته و مغز پسته در حین حمل و نقل از کارخانه به خرده فروشان محافظت می کند، بلکه از خسارت در هنگامی که پسته ها و مغزپسته ها در قفسه های خرده فروشی قرار می گیرند نیز جلوگیری می کند.

پسته ها بسیار آسیب پذیر هستند و می توانند با جابجا شدن و حرکت آنها شکسته شوند بنابراین بسته بندی محکم برای محافظت از هسته های پسته از هرگونه آسیب حیاتی است.

پسته ایرانی با پوست نسبت به مغز پسته ها کمتر آسیب پذیرتر است، زیرا پوسته بیرونی از قبل از مغز پسته محافظت می کند و نمی تواند به راحتی شکسته شود، بنابراین بسته بندی پسته تازه می تواند هم در کارتن و هم در کیسه / فله باشد چون به خاطر هزینه ها معقول تر از کارتن است.

با این حال، برخی از خریداران بسته های کارتن را ترجیح می دهند، به خاطر اینکه با این نوع بسته بندی استفاده می شوند و یا آنها ممکن است برای تخلیه از کانتینرها از کارگر استفاده نکنند و به جای آن  از بالابر ها برای تخلیه استفاده کنند، به این ترتیب آنها نیاز به کارتن دارند.


خرید پسته و انواع محصولات آجیل و خشکبار از فروشگاه اینترنتی اوناتس

تلفن تماس : 09173318640




قیمت آجیل شیرین | قیمت مغز گردوی درجه یک | قیمت آجیل چهار مغز | قیمت عمده مغز گردوآجیل قیمت مناسب | قیمت خشکبار 1401 | قیمت بادام شور






برچسب ها: آجیل و خشکبار آجیل پسته

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام