دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی

دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی

تاریخ انتشار : 1399/02/04 21:05:33
از دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی جهت بسته بندی انواع خشکبار استفاده می گردد. دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی در مقابله با دستگاه های بسته بندی کارگاهی و صنعتی دارای ظرفیت و اندازه های کوچکتری هستند و نیازی به دستگاه بالابر ندارد و اپراتور به راحتی توانایی پر کردن مخزن دستگاه را دارد.

دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی

از دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی جهت بسته بندی انواع خشکبار( فندوق ، گردو ، پسته ، بادام هندی ، تخمه ) استفاده می گردد. دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی در مقابله با دستگاه های بسته بندی کارگاهی و صنعتی دارای ظرفیت و اندازه های کوچکتری هستند و نیازی به دستگاه بالابر ندارد و اپراتور به راحتی توانایی پر کردن مخزن دستگاه را دارد. ابعاد دستگاه بسته بندی در سرعت و نحوه ی کارکرد اخلال ایجاد نمی کند و تنها شکل ظاهری آن کمی تغییر می کند و تمام مصرف کنندگان می توانند به سادگی با آن کار کنند. این دستگاه از نظر بسته بندی و کارایی همانند صنعتی  می باشد. دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی تمام مراحل ویبره، لودسل، وزن نمودن و دقت کامل در این دستگاه نیز به شکل خودکار انجام می گیرد.

بسته بندی های خشکبار هر چه شکیل تر باشد می توان فروش بهتری داشت. بسته بندی خشکبار باید به شکلی انجام گیرد که علاوه بر زیبایی و چشم نوازی، محتویات آن نیز از عوامل مخرب بیرونی و داخلی محفوظ گردد. خشکبار و آجیل جز محصولات سنتی محسوب می شود، پس این ماهیت باید در بسته بندی آن نیز باید مشخص شود.

 بسته بندی خشکبار باید از طریق دستگاه های مجهز و استاندارد صورت گیرد تا در زمان جابه جایی، نگهداری و انبار و حتی در زمان توزیع هیچ عاملی سبب پاره شدن، باز شدن و ریختن محتویات آن نشود. در بسته بندی خشکبار با استفاده از دستگاه بسته بندی خانگی باید این نکته را در نظر داشته باشید که خشکبار شما هیچ گونه رطوبتی نداشته باشد و کاملا خشک باشند. در این صورت بسته بندی شما دارای دوخت محکمی می باشد و تا مدت زمان مناسبی می توانید بسته بندی ها را انبار کنید و خشکبار تازه داشته باشید.


بسته بندی استاندارد با دستگاه بسته بندی خشکبار چه ویژگی هایی دارد؟

برای جذب نظر مشتری باید دارای سطحی درخشان و شفاف باشد.

از نفوذپذیری رطوبت به داخل بسته بندی اجتباب کند.

در زمان نگهداری و استفاده قابلیت تحمل تغییرات حرارت را داشته باشد.

از ورود اکسیژن به داخل بسته بندی جلوگیری نماید و رطوبت خود محصول را حفظ کند.

مقاوم بودن در برابر ضربه

در زمان تولید و بسته بندی خشکبار از مواد مضر و سمی استفاده نشده باشد.



مراحل فرآوری و کار با دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی برای انواع خشکبار دارای سازگاری می باشد. دستگاه های بسته بندی دارای عملکردی چهار توزین و دو توزین هستند که هر دوی این دستگاه ها در ارتفاع پایین خانگی و کارگاهی تولید می شوند. اگر در نظر دارید که در کسب و کار خود سود بیشتر داشته باشید باید محصولات مورد نظر خود را برای بسته بندی به صورت خام خریداری نمایید و بعد خودتان خشکبار را فرآوری نمایید. در این صورت سود فرآوری خشکبار و آجیل بیشتر از بسته بندی می باشد. از مهم ترین و تاثیر گذار ترین مراحل ورود محصولات خود به بازار بسته بندی کردن استاندارد محصولات خشکبار می باشد. چرا که بسته بندی محصولات برای فروش دارای اهمیت زیادی می باشد. 



آیا بسته بندی خشکبار در منزل سود دارد؟

استفاده از دستگاه های بسته بندی خانگی برای بسته بندی کردن خشکبار در منزل می تواند دارای سود فراوانی باشد. به سادگی می توانید با استفاده از دستگاه های بسته بندی خانگی، خشکبار را در منزل را بسته بندی نمایید. سپس می توانید با گذر زمان و سوددهی بالا از دستگاه های پیشرفته استفاده نمایید و به صورت عمده و خرده در زمینه بسته بندی خشکبار فعالیت داشته باشید.



رمز موفقیت در بسته بندی خشکبار

برای پیشرفت  در بسته بندی خشکبار باید به چند نکته توجه نمایید تا بتوانید که این نکات عبارتند از:

کیفیت محصول : از مهم ترین دلایل برای موفقیت در مدت زمان طولانی کیفیت محصول می باشد اگر در ابتدای کار خود سود کمتری داشته باشید و کیفیت محصولات خشکبار شما بالا باشد در این صورت به مرور زمان فروش شما افزایش می یابد.

بسته بندی خلاقانه : در ابتدای کار خود می توانید با داشتن کمی خلاقیت بسته بندهای متفاوتی داشته باشید. با استفاده از بسته بندی های خلاقانه خشکبار می توانید ظاهری شکیل به بسته بندهای خود دهید.

برند سازی کنید : با استفاده از طرح های زیبا بر روی بسته بندهای خشکبار با کم ترین هزینه برند خود را در ذهن مشتری های خود حک نمایید.

تست رایگان : در هایپرمارکت های بزرگ محصولات خود را به صورت تست اولیه در اختیار مشتریان خود قرار دهید.


انواع محصولات آجیل و خشکبار در فروشگاه اینترنتی اوناتس







برچسب ها: پسته خواص پسته آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام