نکات مهم برای خرید آجیل و خشکبار

نکات مهم برای خرید آجیل و خشکبار

تاریخ انتشار : 1399/04/23 18:52:00
معمولا آجیل ها را می توان با پوست یا بدون پوست به شکل بسته بندی خریداری کرد. برخی آجیل ها به شکل تازه موجود هستند ولی بیشتر آن ها به شکل خشک و یا بو داده فروخته می شوند. زمان خرید آجیل و خشکبارخارج از پوسته، باید مواردی را مد نظر قرار دهید در این مقاله به آنها اشاره کرده ایم

نکات مهم برای خرید آجیل و خشکبار


فروشگاه آجیل وخشکبار اوناتس : یکی از سالم ترین مواد غذایی آجیل ها محسوب می شود که می توانید با اطمینان آن را انتخاب کنید که خرید درستی انجام دهید. آجیل ها به صورت گسترده ای در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها و بسیاری از بازارهای خیابانی و حتی خرید مستقیم از کشاورزان در دسترس است. 

معمولا آجیل ها را می توان با پوست یا بدون پوست به شکل بسته بندی خریداری کرد. برخی آجیل ها به شکل تازه موجود هستند ولی بیشتر آن ها به شکل خشک و یا بو داده فروخته می شوند. زمان خرید آجیل و خشکبارخارج از پوسته، مواردی را انتخاب کنید که ظاهری ترد و چاق دارند. 

آجیل هایی که به نظر می رسد خرد شده ممکن است از کیفیت پایین برخوردار باشد و به احتمال زیاد مدت زمان خیلی طولانی در قفسه ها مانده اند. خرید این نوع آجیل در بسته بندی های شرکتی می تواند بسیار باکیفیت و مرغوبیت بالاتری را به شما ارائه دهند. آجیل های بسته بندی با خرید اینترنتی خشکبار قابل دسترس خوهد بود. از خرید آجیل و خشکبار با شکاف، ترک خوردگی و یا سوراخ شده اجتناب کنید.

 آجیل های فرآوری شده، مخصوصا آن هایی که بیش از حد نمک زده یا در روغن بو داده اند، به میزان قابل توجهی عمر مفیدشان کاهش پیدا کرده و معمولا قیمت بالایی نیز دارند. آجیل به سبب داشتن چربی زیاد در معرض خراب شدن هستند، به ویژه اگر نامناسب نگهداری شوند.

آجیل ها را باید در ظروف مات، محکم و بدون قابلیت نفوذ هوا قرار دهید و همچنین در جای خشک و خنک نگهداری کنید. کدورت و ماتی بسته بندی از آجیل در مقابل نور محافظت می کند و یک بسته بندی محکم می تواند سبب کاهش جذب رطوبت و بو شود.


مطالعه کنید : انواع مغز پسته موجود در بازار


4 نکته مهم برای خرید آجیل و خشکبار


1 -  آجیل‌ های تازه خریداری کنید

تشخیص تازه بودن آجیل می تواند کاری دشوار باشد و گاهی بهترین انتخاب، مزه کردن و خوردن یکی از آن ها می باشد.  اگر طعم آجیل ترش یا تلخ باشد، این احتمال وجود دارد که چربی های موجود در آن فاسد شده باشند. اگر سفت و سخت شده باشند و یا بوی نامطبوعی بدهند نیز می توان نشان از کهنگی محصول باشد.  اگر رنگ آن ها تیره شده و یا  کپک زده باشند، دیگر قابل مصرف نیستند. اگر از فروشگاه های آنلاین و یه به شکل بسته بندی شده آجیل تهیه می کنید با نگاه کردن به تاریخ تولید آن می توانید به تازه بودن آن پی ببرید.


مطالعه کنیدبهترین روش برای نگهداری پسته


2 -  به صورت عمده خرید کنید

اگر به صورت فراوان آجیل مصرف می کنید می توانید محصولات مورد نیاز خود را به شکل یک جا خریداری نمایید. در این صورت بهتر است محصول مورد نیاز خود را به صورت  عمده سفارش دهید. بنابراین در این صورت مقدار قابل توجهی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. اگر آجیل زیادی مصرف می کنید، خرید عمده آن گزینه مناسب و به صر فه تر خواهد بود.


3 -  نگهداری از خشکبار بسیار مهم است

خشکبار و آجیل ها شامل روغن هایی هستند که در صورت قرار گرفتن در برابر گرما یا رطوبت به سادگی می توانند از بین بروند. برای نگهداری طولانی مدت آجیل ها، آن ها را در یک ظرف درب دار در یخچال قرار دهید. و در آخر بهتر است برای به دست آوردن بیشترین خاصیت غذایی، انواع خشکبار و آجیل های که مصرف می کیند ترکیب کنید، چرا که هر کدام از آن ها دارای مواد مغذی ویژه ای هستند.


مطالعه کنید7 خوراکی که باعث افزایش میل جنسی شما می شوند


4 - همیشه آجیل ها را خام بخرید

برای خرید آجیل و خشکبار چه به شکل عمده و چه به شکل خرده حتما باید آن ها را به صورت خام خریداری کنید. آجیل بو داده در اثر بو دادن برخی از آنزیم ها و مواد معدنی و مقوی خود را از دست می دهد. اگر قصد  بو دادن آجیل را دارید باید آن را به شکل خام تهیه کنید چرا که حداقل تا هنگام بو دادن آن آجیل هایتان به صورت تازه می مانند. علاوه براین از خرید آجیل و خشکبارشور نیز تا حد ممکن خودداری کنید چرا که نمک آن برای سلامتی مناسب نیست. برای تهیه پسته به دنبال پسته های خام باشید و از خرید پسته های رنگی  و نمکی با چاشنی و مزه های متنوع پرهیز کنید. پوست پسته خام باید کاملا بدون عیب و ایراد باشد.


خرید آجیل ارزان ، انواع چای ، خرید خشکبار ارزان، خرید برنج ، خرید زعفران ، خرید دمنوش گیاهی ، خرید شکلات  در فروشگاه اینترنتی اوناتس

برای اطلاع از قیمت برنج هاشمی و قیمت برنج طارم به سایت ما مراجعه کنید

خرید زعفران یک گرمی استوانه ای

خرید زعفران یک مثقالی پاکتی

خرید زعفران یک مثقالی استوانه ای

خرید میوه خشک

خرید مغز گردو خورشتی

خرید گردو با پوست خارجی

خرید گردو پوست کاغذی

خرید دمنوش بهار نارنج

خرید چای سیاه

خرید چای سبز

برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام