فروش اینترنتی خرما فله ای صادراتی اوناتس
خرما یکی از محصولات خشکبار است که بیشترین میزان مصرف را در میان ایرانیان دارد امروزه شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی خرما به صورت تدریجی وارد دنیای اینترنت شدند فروش اینترنتی خرما برای مشتریان می تواند مزایای بسیاری داشته باشد. این مزایا عواملی هستند که خریداران باید قبل از ثبت سفارش اینترنتی خرما به آنهاتوجه نمایند. در این مقاله از اوناتس شما را با آنها آشنا خواهیم کرد

فروش اینترنتی خرما فله ای صادراتی اوناتس

خرما یکی از محصولات خشکبار است که بیشترین میزان تولید را در کشور ما دارد و به سبب ماندگاری بالا و سادگی تجارت یکی از کالاهای مهم تجاری در عرصه غذایی به حساب می آید. قیمت جهانی خرما برحسب عرضه و تقاضای این محصول در سطح جهانی تعیین می شود. شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی خرما به صورت تدریجی وارد دنیای اینترنت شدند و محصولات تولیدی خرمای خود را به مشتریان عرضه می کنند. فروش اینترنتی خرما برای مشتریان می تواند مزایای بسیاری داشته باشد.

این مزایا عواملی هستند که خریداران باید قبل از ثبت سفارش اینترنتی خرما به آنهاتوجه نمایند.

  • کیفیت محصول مورد نظر
  • قیمت تمام شده محصول
  • هزینه حمل کالا تا مقصد
  • ارسال کالا توسط باربری های معتبر
  • بیمه شدن کالا مورد سفارش

موارد گفته شده از مهمترین موارد سفارش اینترنتی خرما به صورت عمده می باشند که مشتریان می توانند با در نظر گرفتن این پارامترها خطرات و ریسک های تجاری خود را کاهش دهند. فروش خرما در فروشگاه اینترنتی اوناتس به روش های مختلفی از جمله کیلویی، جزئی، عمده صورت می گیرد. فروش اینترنتی خرما به صورت غیر مستقیم انجام می گیرد. بنابراین زمان خرید خرما به صورت اینترنتی به کیفیت اصلی آن توجه بسیاری نمایید.


خرید اینترنتی خرما

برای خرید اینترنتی خرما می توانید انواع خرما از جمله خرما پیارم سوپر، خرما زاهدی، خرما خاصویی، خرما پیارم درجه یک و خرما کبکاب را از فروشگاه مواد غذایی اوناتس خریداری نمایید. سایت اوناتس انواع خرما را به صورت بسته ای، جزئی، عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از آنجایی که امروزه فروش اینترنتی خرما بسیار شده است در نتیجه کاربران می توانند آن را به صورت عمده از سایت های معتبر خریداری نمایند. باید قبل از خرید از معتبر بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنید، چرا که در خرید اینترنتی خرما ابتدا هزینه خرید پرداخت می شود و پس از تحویل، محصول پس گرفته نمی شود. 


مطالعه کنید : نقش خرما در بدنسازی و فیتنس


قیمت انواع خرما

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده خرما محسوب می شود و تولید خرما در ایران دارای انواع مختلفی است که فقط برخی از آن ها در مقیاس وسیع کشت می شوند. قیمت خرما براساس میزان تقاضای بازار و میزان تولید آن محصول تعیین می شود. به عنوان مثال خرمای پیارم به سبب تولید کم و تقاضای بالا برای خرید دارای قیمتی بسیار بالاتر از قیمت انواع دیگر خرماها می باشد. هر سال پس از فصل برداشت خرما، فصل جدید فروش عمده خرما و صادرات آن شروع می شود که خریداران خرما داخلی و خارجی اقدام به خرید عمده خرما از کشاورزان و تولیدکنندگان این محصول می کنند. فروش عمده خرما اغلب در اواخر فصل تابستان شروع و تا پایان سال ادامه دارد که بیشترین میزان فروش عمده خرما به شهریور ماه تا آبان ماه است. قیمت انواع خرما نیز در همین فصل با توجه به میزان تقاضای تعیین می شود. از دیگر عواملی که می تواند نقش کلیدی روی قیمت خرما در ایران داشته باشد میزان نرخ تورم سالیانه و نرخ ارز در بازار است.


مطالعه کنید : خواص خرما برای درمان زخم معده


قیمت خرمای صادراتی

عواملی بسیاری  از جمله درجه کیفی و نوع خرما می تواند در قیمت خرما تاثیر گذار باشد. ایران جزء بزرگترین کشورهای صادرکننده خرما در جهان به شمار می رود که سالانه مقدار بسیاری انواع خرمای صادراتی ایران به سایر کشورهای جهان صادر می شود و همه ساله تقاضای بسیاری برای خرید این محصول از سوی دیگر کشورها وجود دارد. به همین خاطر در سال های اخیر علاوه بر تقاضای داخلی، وجود تقاضای خارجی نیز بر قیمت خرما در ایران و قیمت خرمای صادراتی اثر گذار بوده است به صورتی که با بالا رفتن قیمت ارز، قیمت خرمای صادراتی نیز افزایش می یابد.


مطالعه کنید :  بهترین نوع خرما کدام است؟


مرکز فروش اینترنتی خرما در تهران 

 فروشگاه مواد غذایی اوناتس یکی از مراکز مهم فروش اینترنتی خرما در تهران به شمار می رود.

 فروشگاه اوناتس با  پخش عمده خرما به تمام نقاط کشور مرکز عمده فروشی خرما در تهران به حساب می آید و نقش کلیدی در تامین خرمای نواحی شمالی کشور را دارد. قیمت خرما در بازار تهران اغلب تعیین کننده قیمت در دیگر استان ها می باشد. اغلب عرضه خرما در بازار داخلی بر عهده عمده فروشی خرما در شهرهای بزرگ می باشد که به عنوان مثال تهران یکی از مراکز عمده فروشی خرما در ایران محسوب می شود.

تلفن تماس :  09173318640


خرید خرمای ارزان |خرید خرمای پیارم |خرید خرمای فله ای |خرید خرما عمده |خرید خرما پیارم درجه یک |فروش مستقیم خرما

برچسب ها: خرما سلامتی خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام