خواص و فواید شگفت انگیز کیوی خشک برای سلامتی | خواص کیوی خشک
خواص کیوی خشک : از آنجایی که کیوی خشک دارای قند کمی می باشد، برای افرادی که دچار افزایش قند خون هستند، یک میان وعده غذایی ارزشمند محسوب می شود.گذشته از آن کیوی خشک دارای خواص بیشمار دیگری هست که در این مقاله به شرح آن می پردازیم .با ما باشید..

خواص و فواید شگفت انگیز کیوی خشک برای سلامتی | خواص کیوی خشک


فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس : یکی از میوه های خشک که در بین کودکان و نوجوانان بسیار محبوب است و مزه ی ترشی دارد، کیوی خشک شده است. این میوه دارای چربی و کالری کمی است ولی مقدار زیادی مواد معدنی و فیبر دارد. از آنجایی که کیوی خشک دارای قند کمی می باشد، برای افرادی که دچار افزایش قند خون هستند، یک میان وعده غذایی ارزشمند محسوب می شود.

به دلیل این که کیوی خشک دارای طعم ترش می باشد این تضاد را ایجاد کرده تا این محصول در میوه خشک مخلوط نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در طب سنتی استفاده از کیوی خشک برای درمان ریزش مو، کاهش وزن و لاغری، درمان استرس، کاهش خطر ابتلا به سرطان مفید است.

این میوه خشک دارای خواص ویژه ای است که می توان از آن چیپس کیوی نیز استفاده کرد و ماندگاری بالایی نیز دارد. این میوه دارای ویتامین های A ، E، C، D، ویتامین های گروه B، فسفر، آهن، پتاسیم، منیزیم، مس، فیبر می باشد.  


حفظ سلامت پوست

از آنجایی که کیوی خشک سرشار از ویتامین E است، باعث حفظ رطوبت پوست می شود و به بازسازی سلول های پوست کمک می کند، سبب افزایش انعطاف پذیری پوست و جوان سازی پوست می گردد. علاوه براین خواص کیوی می توان به داشتن مقادیر بالای ویتامین C و آمینو اسید موجب می شود تا مصرف این میوه پوست را در مقابل اشعه های مضر خورشید محافظت کند.


تقویت بینایی چشم

از آنجایی که کیوی خشک دارای ویتامین E و پیش سازهای ویتامین A می باشد، به همین سبب برای تقویت سلول های دستگاه بینایی موثر می باشد.


کیوی دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است 

از آنجایی که کیوی خشک سرشار از ویتامین C است، ویتامین C، یک آنتی اکسیدان قوی به حساب می آید و به شکلی که قدرت آن در خنثی سازی رادیکال های آزاد، از کیوی یک ماده غذایی ویژه ساخته است، آن هم ماده ای در مقابل آسیب های ناشی از پدیده پیری محافظت می کند.


مطالعه کنید خواص زردچوبه | 7 خاصیت زردچوبه که شما را شگفت زده خواهد کرد!


مصرف کیوی سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند

کیوی خشک دارای مقدار بسیار زیادی اسیدفولیک و ویتامین C است. خوردن این میوه ی خشک مقاومت بدن را در مقابل انواع سرماخوردگی افزایش می دهد.  علاوه بر این ویتامین C و اسیدفولیک، دو ماده ای هستند که رشد گلبول های قرمز، سفید و پادتن ها را افزایش می دهد و در نتیجه مقاومت بدن در مقابل بیماری های ویروسی را بالا می برد.


کاهش وزن و لاغری

از فواید کیوی خشک می توان برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند و لاغر شوند اشاره کرد. کیوی جز میوه های کم کالری محسوب می شود، همچنین این میوه ی خشک به سبب داشتن خاصیت پروبیوتیک احساس سیری را در فرد ایجاد می کند، در نهایت موجب کاهش اشتها می شود.


مطالعه کنیدتاثیر شکلات تلخ درکاهش وزن و لاغری


کاهش فشار خون

افرادی که دچار فشار خون بالا هستند می توانند با مصرف کیوی خشک فشارخون را پایین آورده تا یک فشار خون نرمالی داشته باشند. مصرف کیوی خشک شده از لخته شدن خون در شریانات قلب پیشگیری می کند. کسانی که کلسترول بد خون دارند می توانند با خوردن کیوی خشک مانع از سکته قلبی شده و خونشان را رقیق تر کنند. کیوی خشک سرشار از پتاسیم می باشد، یک ماده مغذی برای سلامتی قلب محسوب می شود، براساس مطالعات انجام شده این ماده مغذی به تنهایی می تواند تاثیر شگفت انگیری در مقابله با بیماری های قلبی داشته و به کاهش فشار خون نیز کمک می کند.


جنین و زنان باردار

از آنجایی که این میوه خشک حاوی مقدار بسیار بالایی فولات طبیعی می باشد، برای زنان باردار بسیار تاثیرگذار بوده و برای پیشگیری از وقوع نقایص و لوله عصبی در جنین و رشد مغز او لازم است.


فواید کیوی برای دستگاه گوارش 

کیوی خشک این امکان را فراهم می کند که هضم پروتئین موجود در مواد غذایی به نحو احسن صورت گیرد، در نتیجه بروز سوء هاضمه، ورم معده و گازهای معده با خوردن این میوه ی خشک را کاهش می دهد.

 

مطالعه کنیدخواص میوه خشک برای کودکان


درمان آسم

کیوی خشک شده می تواند برای درمان افرادی که به سرفه مزمن و آسم ابتلا هستند، مناسب باشد، چرا که این میوه ی خشک حاوی مواد معدنی و ویتامین C می باشد.


درمان استرس و بی خوابی

از دلایل کم خوابی و یا بی خوابی می تواند استرس باشد، بنابراین برای درمان استرس می توانید به صورت روزانه در فاصله های تعیین شده 4 عدد کیوی خشک را مصرف کنید.


 قیمت کیوی خشک شده در بازار روز

قیمت کیوی خشک شده با کیفیت بالا موجود در بازار جهت مشاهده از قیمت آن می توانید به سایت فروشگاهی اوناتس مراجعه کنید. قیمت کیوی خشک در بازار روز میوه های خشک به سبب داشتن قیمت های بروز، مقرون به صرفه می باشد.

این محصول در خرید عمده دارای قیمت ارزان تری می باشد به همین سبب خرید عمده آن صرفه اقتصادی بیشتری دارد. قیمت کیوی خشک به صورت اینترنتی مناسب بوده به سبب این که واسطه های خرید حذف شده و از قیمت مناسب تری برای خرید برخوردار هستند.

 برای اطلاع از خرید آجیل و خشکبار ، خرید میوه خشک ، خرید آنلاین آجیل ، خرید زعفران ، خرید دمنوش ، خرید گیاهان دارویی ،  خرید چای ، قیمت آجیل و قیمت زعفران به سایت فروشگاه اینترنتی اوناتس مراجعه کنید.

با کلیک بر روی هر محصول زیر می توانید براحتی آنها را از فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس تهیه فرمایید.


تلفن تماس جهت سفارش محصول : 09173318640










برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام