خرید برنج ارزان اینترنتی | برنج ایرانی درجه یک شمال
امروزه تشخیص برنج با کیفیت و خوب بسیار دشوار است! هنگامی که برای خرید برنج به فروشگاه اینترنتی و یا به صورت حضوری مراجعه می کنید با گروهی از نشان ها و برندها روبه رو می شود که ممکن است تشخیص برنج خوب را برایتان دشوار سازد فروشگاه اینترنتی اوناتس با خرید مرغوبترین برنج ها از کشاورزان مطرح شمال کشور با ارزانترین قیمت محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار می دهد

خرید برنج ارزان اینترنتی | برنج ایرانی درجه یک

برخی از افراد قابلیت شناسایی نوع برنج و انتخاب مدل با کیفیت و مرغوبیت آن را ندارند. علاوه براین خرید مستقیم از کشاورز شامل  صرف زمان و هزینه و زحمات بسیاری می باشد. برندهای مطرحی در زمین فروش وجود دارد. شما می توانید انواع برنج هندی و برنج ایرانی  مانند برنج هاشمی و برنج طارم را به صورت اصل از فروشگاه اینترنتی اوناتس خریداری کرده و از عطر و طعم آن لذت ببرید. کابران عزیز می توانید خرید برنج اینترنتی ارزان را با فروشگاه اوناتس تجربه کرده و ازکیفیت بالایی آن اطمینان حاصل نمایید.

امروزه تشخیص برنج با کیفیت و خوب بسیار دشوار است! از نکات مهم برای خرید برنج قبل از کیفیت آن، اصالت آن مهم ترین موارد محسوب می شود. هنگامی که برای خرید برنج به فروشگاه اینترنتی و یا به صورت حضوری مراجعه می کنید با گروهی از نشان ها و برندهای متنوعی روبه رو می شود.

 اغلب اولین قدم برای خرید برنج، تجربه ای است که از خرید برنج قبلی داشتید و الان به دنبال برنجی هستید که خوب قد بکشد، به هم نچسبند و دارای عطر و بوی خوبی نیز باشد. باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که ظاهر برنج قبل از پخت نیز خیلی اهمیت دارد. اگر برنجی می خواهید که به اصطلاح خوب ری کند، نباید تازه باشد. برنج تازه حاوی رطوبت است و زمان پخت ری نمی کند و حجیم نمی شود. اگر برنج تازه خریداری کردید اجازه دهید کهنه تر شود و اگر عطر و طعم خاص برنج تازه را دوس دارید مصرف آن اشکالی ندارد.


مطالعه کنید :  راهنمای خرید برنج | نکات مهم در تشخیص برنج مرغوب


فروش برنج ارزان اینترنتی

اگر می خواهید خرید برنج ارزان اینترنتی را تجربه کنید، باید از فروشگاه های اینترنتی معتبر  خریداری نمایید. با توجه به این که برنج های مختلفی در بازار و فروشگاه وجود دارد به سادگی نمی توان برنج با کیفیت و مرغوب را از برنج بی کیفیت تشخیص داد. شیوه های بسیاری برای شناسایی کیفیت برنج وجود دارد. اما شناسایی برنج کهنه و تازه کاری بسیار ساده است. برنج کهنه سخت و سفت است و می توانید چند دانه از ان را با دندان بشکنید و تا سفتی و سختی آن را بفهمید. همچنین برنج کهنه تیره تر از برنج تازه است و هر چه تیره تر باشد کهنه تر به حساب می آید. در فروشگاه اینترنتی اوناتس کاربران می توانند با مقایسه قیمت محصولات ما با دیگر فروشگاه ها برای خرید برنج ارزان اینترنتی اقدام نمایند. 


پخت برنج به روش دمپخت بهتر است یا آبکش؟

از آنجایی که برنج غیر از نشاسته، حاوی پروتئین، ویتامین و چربی می باشد، همچنین ویتامین های گروه B مانند ویتامین B1 را دارا می باشد. هنگامی که برنج آبکش می شود این ویتامین ها که محلول در آب هستند بیشتر از بین می روند. بنابراین ارزش غذایی برنج کته بیش از آبکش است. برخلاف تصور افراد، با آبکش کردن برنج نشاسته آن کاهش نمی یابد؛ چرا که دانه برنج دارای نشاسته هستند و تا وقتی که برنج می بینید نشاسته هم وجود دارد. در بین کاربران تعداد زیادی به دنبال خرید برنج طارم هستند. فروشندگان قیمت های متفاوتی در این رابطه می دهند. اگر به دنبال قیمت برنج طارم به صورت واقعی هستید، می توانید به سایت فروشگاه آنلاین اوناتس مراجعه نمایید و از
قیمت روز برنج طارم مطلع شوید و حتی در صورت اقدام به خرید برنج با کیفیت نمایید.


مطالعه کنید : 5 خواص برنج ایرانی | خاصیت‎‌های برنج که از آن بی‎خبرید


نکات نگهداری برنج 

بهتر است بعد از خرید برنج باید یک سری نکات لازم را برای نگهداری آن بدانید. حتما برنج را در جای خشک نگهداری کنید. گرما نمی تواند به برنج صدمه بزند اما رطوبت موجب خراب شدن آن می ود.  پس مکان نگهداری برنج باید دور از هر گونه آب و رطوبت باشد. انواع آفت ها ممکن است به داخل برنج ورود کنند و از آن تغذیه کنند و درون دانه های آن ها شروع به تخم گذاری کنند. برای مانع از حمله آفت ها می توانید مقداری نمک درون برنج قرار دهید سپس برنج را زیرو رو کنید تا لایه ای از نمک روی دانه های برنج قرار گیرد. علاوه براین روی ظرف برنج را با پارچه بپوشانید تا هم آب آن تبخیر نشود و هم آفت تازه ای درون آن نرود.


 خرید برنج ایرانی مرغوب با بسته بندی تمیز و صادراتی 

یکی از مهم ترین دلایل حفظ کیفیت برنج ایرانی بسته بندی تمیز و بهداشتی آن می باشد. بسته بندی می تواند موجب حفظ کیفیت آن شود، تا زمانی که برنج در انبار نگهداری می شود از کیفیت و مرغوبیت آن کاسته نشود. علاوه براین بسته بندی باید به گونه ای باشد که مانع از ورود حشرات ریز به داخل آن شود. لازم به ذکر است تمام بسته بندی های برنج هاشمی گیلان و برنج درجه یک طارم در مرغوب ترین کیسه ها به فروش می رسد. مشتریان عزیز می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبت برنج و بسته بندی آن ها اقدام به ثبت و سفارش کنند. خرید برنج ارزان اینترنتی با بسته بندی اصولی را از فروشگاه اوناتس بخواهید.


برای اطلاع از قیمت برنج هاشمی فوق اعلا و  قیمت برنج طارم محلی  با ما تماس بگیرید

تلفن تماس : 09173318640



خرید اینترنتی خواروبار و دیگر محصولات فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس همراه با قیمت :

قیمت فندق شور ، قیمت زعفران مثقالی ، قیمت روز زعفران در تهران، قیمت پسته کیلویی ، قیمت چای سبز ایرانی ، قیمت چای ایرانی ممتاز ، قیمت روز گردو ،

قیمت شکلات کیلویی ارزان ، قیمت حبوبات عمده





برچسب ها: خواروبار برنج

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام