خوار و بار نمایش همه

خوار و بار


خرید اینترنتی خواروبار | اقلام ضروری خوراکی | خرید خواروبار

از آنجایی که خواروبار یکی از اقلام ضروری خوراکی هر خانواده به حساب می آید، بنابراین نمی توان برخی از این اقلام و کالاها را در خریدهای ماهیانه حذف کرد. این کالاها تمام بخش های هرم غذایی را تشکیل می دهند که هر انسانی برای سلامت جسمی و روانی خود به آن ها نیازی غیر قابل انکار دارد. برای خرید خواروبار می توایند از فروشگاه های اینترنتی و به صورت آنلاین اقدام نمایید. با فروشگاه اینترنتی اوناتس یک خرید آنلاین به یادماندنی را تجربه کنید.

کاربران عزیز می توانند همه کالاهای مورد نیاز روزانه خود را از انواع خواروبار و خوراکی های ضروری تا دیگر محصولات شامل چای، قهوه و دمنوش، برنج و اودیه ها، دسر و لوازم قنادی، حبوبات و غلات را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در فروشگاه اینترنتی  اوناتس تهیه کنند.


برنج 


برنج، یکی از اقلام که نقش کلیدی را در وعده های غذایی ایفا می کند. برنج یکی از انواع خواروبار دارای انواع و اقسام متعددی از جمله نیم دانه، هاشمی، طارم، قهوه ای است که خانواده ها برای سلیقه یکی از بهترین نمونه های آن ها را انتخاب می کنند. 


ادویه و چاشنی 

ادویه و چاشنی های غذایی یکی از مهم ترین طعم دهنده های غذا و خواروبار محسوب می شوند. چرا که غذاها بدون وجود مواد غنی و با کیفیت مانند ادویه و چاشنی قابل خوردن نیستند. ادویه ها شامل محصولاتی مختلفی از جمله فلفل سیاه، فلفل قرمز، زردچوبه، ادویه کاری، زعفران، هل، دارچین، سماق، پودر زنجیبل است.


حبوبات و غلات 

حبوبات و غلات،  یکی از مهم ترین خواروبار هایی که در وعده های غذایی مختلفی همچون انواع خورشت، انواع آش، سوپ، برنج مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ماش، عدس، لوبیا چیتی، لوبیا سفید، لپه، لوبیا قرمز، نخود، سویا، ذرت خشک، جو پرک، بلغور گندم، گندم پوست کنده از این نوع موارد می باشد. 

حبوبات نسبت به غلات، حاوی پروتئینی بین 18 الی 50 درصد است، در صورتی که غلات تنها 10 الی 15 درصد پروتئین دارند. پروتئین های حبوبات اغلب از لحاظ لیزین غنی بوده و بهترین منابع گیاهی برای تکمیل غلات محسوب می شوند. بنابراین مقدار اضافه لیزین حبوبات، کمبود لیزین در غلات  را برطرف کرده و مقدار اضافی میتونین غلات، کمبود حبوبات را از این نظر را تامین می کند. پس بهتر است حبوبات را با همراه غلات مصرف کنید.


چای، قهوه و دمنوش

یکی از انواع خواروبار چای ،قهوه و دمنوش است .چای، یکی نوشیدنی هایی که در سراسر دنیا دارای محبوبیت بسیاری می باشد و در طول روزانه در وعده های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین انواع دمنوش ها شامل پر گل محمدی، غنچه گل محمدی، بهار نارنج و گل گاو زبان می باشد که هر کدام از این دمنوش ها دارای خواص بی شماری هستند.


دسر و لوازم قنادی

لوازم قنادی شامل کنجد خام، کنجد با پوست خام و انواع دسر و شربت ها است. کنجدها یکی از پرخاصیت ترین خواروبار ها محسوب می باشد و حاوی کاربردهای متنوعی هستند.


تفاوت خواربار فروشی با سوپرمارکت

اولین تفاوت خواربار فروشی با سوپرمارکت را به وضوح می توان آن را مشاهده نمود، این است خواروبار فروشی  ( اقلام ضروری خوراکی ) دارای یک محیط کوچک حداکثر 12 الی 15 متر است. بنابراین لیست اجناس خواربار فروشی در مقایسه با لیست اجناس هایپرمارکت کمتر است و هزینه کمتری صرف آن می شود. در صورتی که سوپرمارکت دارای متراژی بالای 100 متر است. سوپرمارکت یک کالا را نمی فروشد، بلکه انواع محصولات را خرید و فروش می کند.


خرید اینترنتی خواروبار

فروشگاه آنلاین اوناتس بیش از هزاران قلم و از  اقلام اساسی خوراکی  اقلام ضروری خوراکی ) را در اختیار کاربران قرار داده است. تنوع این کالاهای اساسی بسیار زیاد می باشد و معمولا افراد در فروشگاه ها در هنگام خرید دچار سردرگمی می شوند و برخی نیز به نتیجه مناسبی دست پیدا نمی کنند. برخی مواقع هم به سبب قیمت بالای آن مجبور به خرید کالاها با حداقل کیفیت اند که مطمئنا باعث ضرر به سلامتی آن ها می شود. فروشگاه اینترنتی اوناتس یک محیطی را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کرده که افراد با هر سلیقه ای بتوانند با اطمینان خاطر از مرغوبیت و کیفیت این دست از کالاها، آن ها را خریداری نمایند و مصرف کنند. کابران می توانند با مراجعه به سایت اوناتس لیست اجناس پرفروش، لیست اقلام مواد غذایی، لیست مواد غذایی فروشگاه را مشاهده نمایند.


 قیمت خواروبار | قیمت اجناس خواروبارفروشی اوناتس

از آنجایی که قیمت خواروبار در ایران  ( قیمت روز اجناس بازار ) در حال نوسان هستند، در نتیجه برای اطلاع دقیق و مشاهده قیمت اجناس خواروبارفروشی به سادگی می توانید به سایت اوناتس مراجعه نمایید و در قسمت جستجو ، کالای مورد نیاز خود را جستجو کنید و قیمت آن را مشاهده نمایید. تمام محصولات این فروشگاه دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب هستند که به راحتی می توانید با دیگر فروشگاه های مواد غذایی مقایسه نمایید و با اطمینان خاطر از فروشگاه اوناتس، خرید اینترنتی خواروبار داشته باشید. 

تلفن تماس : 09127185245

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام