محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

ادویه مرغ و ماهی Dried Mint

ناموجود
تعداد :
  • خرید اینترنتی ادویه مرغ و ماهی ارگانیک و ارزان بصورت عمده و کیلویی ،با بهترین کیفیت و بسته بندی بهداشتی، ارسال به سراسر ایران و ارسال رایگان در تهران در کوتاهترین زمان ممکن
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

ادویه مرغ و ماهی

خرید ادویه مرغ و ماهی

یکی ار مهم ترین ادویه و چاشنی در پخت غذا، ادویه مرغ و ماهی است. این نوع ادویه مختص پخت مرغ و ماهی می باشد. بنابراین درون ادویه مرغ و ماهی سیر و دارچین وجود دارد که موجب می شود بوی بد ماهی و مرغ از بین ببرد، که در دیگر ادویه ها این خاصیت وجود ندارد. دو نوع از ادویه مرغ و ماهی می توان مورد استفاده قرار داد. اولین روش  این که مرغ و ماهی را چند ساعت در این ادویه بخوابانید و در یخچال قرار دهید تا غذا طمع خود را بگیرد.  دومین روش این است که زمان پخت ادویه را به مرغ و یا ماهی اضافه کنید و تفت دهید. برای تهیه ادویه مرغ و ماهی اصل و با کیفیت می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر اقدام نمایید.

 یکی از فروشگاه های اینترنتی که محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می دهد، فروشگاه اینترنتی اوناتس است که مشتریان برای خرید اینترنتی ادویه مرغ و ماهی با اطمینان خاطر می توانند اقدام نمایند. کاربران می توانند به سادگی ادویه مرغ رستورانی، ادویه مرغ بریان و ادویه مرغ سوخاری را از فروشگاه ما تهیه نمایند. برای مشاهده قیمت روز ادویه مرغ و ماهی می توانید از لیست خواروبار با انتخاب ادویه و محصولات آشپزی از قیمت انواع ادویه ها مطلع شوید.

انواع ادویه مرغ و ماهی

ادویه مرغ و ماهی از پودر چندین ادویه تشکیل می شود که آن ها را می توان در پخت مرغ و ماهی استفاده کرد. این ادویه شامل پودر زنجبیل، پودر گوجه فرنگی، پودر فلفل بهار، پودر رازیانه، پودر میخک، پودر پیاز و نمک می باشد. هر کدام از این ادویه ها به صورت پودر در فروشگاه اینترنتی وجود دارد و می توان از ترکیب آن ها به عنوان ادویه مرغ و ماهی مجلسی نیز استفاده کرد. با خرید ادویه مرغ و ماهی از طعم و بوی غذا خیالتان راحت خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی اوناتس می تواند انواع ادویه و چاشنی ها را به صورت کیلویی، فله و یا بسته بندی خریداری نمایید.

قیمت ادویه مرغ و ماهی

از آجاییکه غذای اکثر ما ایرانیها مرغ و ماهی  است قیمت ادویه مرغ و ماهی نیز باید بصرفه باشد اما در بازار ایران قیمتها بسیار متغیر هستند و بستگی به کیفیت ، بسته بندی  آن دارد علاوه بر قیمت روزانه ادویه مرغ، ماهی و کباب  کیفیت نیز نقش بسزایی در خرید ادویه دارد  فروشگاه اینترنتی اوناتس با اطمینان از کیفیت کالای خود شما را تنها به یکبار خرید ادویه و چاشنی دعوت می کند تا از تازگی و کیفیت بالای محصولات ما مطمئن شوید و مشتری وفادار ما خواهید ماند.


لیستی از محصولات ادویه جات و چاشنی در اوناتس : 

زردچوبه ، دارچین ، ادویه کاری ،  زنجبیل ،  زیره سبز ،  زیره سیاه ،  سماق ، فلفل سیاه  ، فلفل قرمز ، هل فله  ، لیمو عمانی  ،چوب دارچین ،  زعفران ،   ادویه فلافل ، ادویه گوشت و همبرگر


جهت ثبت سفارش ابتدا درسایت اوناتس عضو شوید ( عضویت در سایت) و سپس کالای مورد نیاز خود را به سبد خرید اضافه نمایید

و یا می توانید جهت مشاوره در خرید با واحد فروش اوناتس تماس بگیرید

تلفن تماس : 09127185245

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

خواص زنجبیل برای سلامتی | گیاه دارویی زنجبیل
خواص زردچوبه | 7 خاصیت زردچوبه که شما را شگفت زده خواهد کرد!

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام