خواص گل ختمی برای بیماری های دستگاه گوارش | گیاه دارویی گل ختمی
خواص گل ختمی | گل ختمی دارای طبیعتی معتدل می باشد و برای درمان معده درد دارویی بسیار تاثیرگذار است این گل برای درمان سرفه نیز کاربرد دارد. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوناتس درباره خواص گیاه دارویی گل ختمی بیشتر بدانید

 خواص گل ختمی برای بیماری های دستگاه گوارش | گیاه دارویی گل ختمی


فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس گل ختمی حاوی خواص بسیاری بوده و از آن در تهیه داروهای گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. برگ ها و گلبرگ های گل ختمی را می توان به صورت دمنوش گیاهی و عرقیات استفاده کرد که برای درمان انواعی از بیماری ها موثر است.

از خواص گل ختمی  این است که دارای طبیعتی معتدل می باشد و برای درمان معده درد  دارویی بسیار تاثیرگذار است این گل برای درمان سرفه نیز کاربرد دارد.

در بسیاری از کشورها گل ختمی به عنوان داروی گیاهی شناخته شده است. این گیاه بومی اروپا، آفریقا و آسیا بوده و حتی بیشتر مردم از این گیاه برای مزه دادن به غذا استفاده می کنند.


تب را درمان می کند

خواص گل ختمی درمان تب : از آنجایی که گل ختمی دارای خواص ضد تب می باشد، می توانید از آن برای درمان تب بالا مورد استفاده قرار دهید. این گیاه  دارای خاصیت ضد تب خوانی است که سبب از بین بردن تراکم بینی می شود، نشانه تب و نشانه سرماخوردگی را درمان می کند.


گلو درد را درمان می کند

خواص گل ختمی درمان گلو درد : نوشیدن چای گل ختمی  می تواند در درمان گلو درد مفید باشد. برای تهیه چای می توانید از ریشه ها، گل ها و دانه ها استفاده نمایید.

برای بهتر شدن طعم این  چای گیاهی می توانید به آن مقداری عسل اضافه کنید. چای ساخته شده از گل ختمی برای درمان سرفه خشک مفید است و مانع از تحریک گلو می شود.


مطالعه کنید : 8 مورد از مهم ترین خواص شگفت انگیز خاکشیر | خواص خاکشیر


درمان زخم

برای کاهش درد و زخم می توانید ازخواص گل ختمی  استفاده نمایید. برگ های آب پز شده و یا نرم شده را می توانید به صورت مستقیم روی زخم ها قرار دهید، این گیاه دارویی کمک می کند تا سرعت پردازش بهبود یابد.


بیماری های دستگاه گوارش

از آنجایی که گیاه گل ختمی دارای خاصیت ضد التهابی و آرام بخش می باشد، مصرف این گیاه دارویی می تواند برای درمان روده همچون درد شکم، زخم، حرکات روده تحریک پذیر، اسهال نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این گیاه دارویی برای پاک سازی و تسکین سیستم گوارش و مثانه نیز استفاده می شود. همچنین در درمان مشکلات مربوط با التهاب دستگاه گوارش مفید است.


امراض مشکلات تنفسی

استفاده از چای گل ختمی، می تواند در درمان مشکلات تنفسی و احتقان بینی موثر باشد. این گیاه غشای مخاطی بسته شده را پاک می کند و گلو را درمان می کند، چای گل ختمی می تواند از ریشه این گیاه درست شود.


مطالعه کنید : خواص بادام درختی برای بیماری های قلبی


سوزش را درمان کنید

خواص گل ختمی رفع سوزش : مصرف ریشه و ساقه گل ختمی سبب کاهش درد و تورم می گردد.


افزایش گردش خون

از خواص گل ختمی می توان به بالا بردن گردش خون اشاره کرد. همچنین دمنوش گل ختمی گردش خون را بهبود می بخشد. برای برخورداری از فواید این گیاه پیشنهاد می شود که روزانه 5 میلی متر دمنوش گل ختمی مصرف نمایید. 


درمان خونریزی لثه

از دیگر خواص گل ختمی می توان به درمان خونریزی لثه اشاره کرد. از این  دمنوش می توانید به عنوان دهان شونه نیز استفاده کنید به سبب این که حاوی خواص ضد التهابی می باشد که درمان درد ناشی از خونریزی و تحریک لثه کمک می کند.


مطالعه کنید : تاثیر شکلات تلخ درکاهش وزن و لاغری


اشتها را بهبود می بخشد

از آنجایی که این گیاه دارویی حاوی نشاسته می باشد، در نتیجه ریشه این گیاه سبب افزایش اشتها می گردد. برای افزایش اشتها می توانید این گیاه دارویی را به صورت چای میل کنید.


خواص گل ختمی برای تغذیه

از آنجایی که می توایند از این گیاه دارویی  به روش های مختلفی استفاده کرد، این روش ها عبارتند از: ریشه گیاه، پودر گل ختمی، چای گل ختمی، دمنوش گل ختمی، عرقیات گل ختمی. استفاده از پودر گل ختمی، بسیار مغذی بوده و فرد را سالم و با نشاط نگه می دارد. از آنجایی که فلاونوئیدهای موجود در این گیاه، بسیار فیبر هستند و به این گیاه خواص ضد التهابی می بخشند می تواند به کاهش و رفع ورم کمک کند. 

برای این که عملکرد بهتر و سریع تر روی لوله گوارش داشته باشد این گیاه دارویی  را با عسل مصرف کنید. گیاه گل ختمی منشا کلسیم است و پودر آن در پودرها و خمیرهای دندان مورد استفاده قرار می گیرد و کلسیم دندان را تامین می کند. مایع لزج موجود در گل ختمی برای عملکرد مناسب بدن لازم است. کربوهیدرات ها، فلاونوئیدها و ساکاروز موجود در این گیاه، به تنظیم سطح قند خون کمک می کند.


قیمت گیاه دارویی گل ختمی در فروشگاه اینترنتی اوناتس

برای اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت گیاه دارویی گل ختمی می توانید به فروشگاه اینترنتی اوناتس مراجعه نمایید و با انتخاب محصول مورد نظر قیمت گل ختمی  را مشاهده نمایید.فروشگاه  اینترنتی اوناتس تمام محصولات را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت محصولات به سادگی به سایت ما مراجعه نمایند و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

خرید آجیل و خشکبار ، خرید دمنوش گیاهی ، خرید زعفران ، خرید چای ، خرید میوه خشک  از فروشگاه آنلاین اوناتس

تعدادی از محصولات فروشگاه آجیل و خشکبار اوناتس :

خرید مغز گردو خورشتی

خرید زعفران نیم مثقالی استوانه ای 

خرید گردو پوست کاغذی عمده

خرید انجیر خشک 


تلفن تماس : 09173318640

برچسب ها: گیاهان دارویی گیاه درمانی خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام