رژیم لاغری با انجیر خشک

رژیم لاغری با انجیر خشک

تاریخ انتشار : 1399/02/09 00:54:55
اگر دارای اضافه وزن هستند و با رژیم لاغری می خواهید به تناسب اندام برسید، توصیه ما به شما این است که انجیر خشک مصرف کنید. به دلیل این که فیبر موجود در انجیر می تواند کاهش وزن قابل توجهی را به دنبال داشته باشد و به همین سبب مصرف این میوه را به افرادی که دارای اضافه وزن هستند پیشنهاد می شود.

رژیم لاغری با انجیر خشک

انجیرها را می توانید به شکل تازه و یا خشک استفاده کنید، انجیرها به خاطر طعم  شیرین و کاربردهای متعددی که دارند برای سلامتی مفید هستند. کلسیم، آهن و پتاسیم موجود در
انجیر خشک همراه با میزان بالای فیبر و چربی کم موجب می شود که موادی سالم به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

انجیر خشک را می توانید به تنهایی یا با ماست و سالاد ترکیب یا بر روی غلات و بلغور جو دوسر مصرف کنید. انجیرهای خشک دارای منبع عالی از فیبر مغذی هستند. اگر شما چربی دارید، پس فیبر موجود در این میوه انتخابی مناسب است.

از آنجایی که انجیرها دارای میزان بالایی از فیبر طبیعی هستند برای مدیریت وزن بسیار مفید خواهند بود.

انجیر خشک منبع غنی از فیبر غذایی با کالری کم می باشد. خوراکی های دارای فیبر می توانند شما را برای مدت زمان طولانی سیر نگه دارند و فشار گرسنگی را بر بدن کم کنند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که انجیر نسبتا دارای کالری زیادی می باشد که اگر همراه با شیر مصرف شود، می تواند منجر به افزایش وزن گردد. به همین دلیل باید در مصرف آن حد تعادل را رعایت کنید. مصرف چند عدد انجیر برای دریافت مواد مغذی کافی است، پس بهتر است در مصرف آن زیاده روی نکنید.


رژیم لاغری با انجیر خشک |خواص انجیر خشک برای لاغری چه می باشد؟

آیا انجیر خشک می تواند تاثیر مثبتی بر روی کاهش وزن و لاغری داشته باشد؟ در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوناتس با ما همراه باشید تا به موضوع رژیم لاغری با انجیر خشک بپردازیم:

اگر دارای اضافه وزن هستند و با رژیم لاغری می خواهید به تناسب اندام برسید، توصیه ما به شما این است که انجیر خشک مصرف کنید. به دلیل این که فیبر موجود در انجیر می تواند کاهش وزن قابل توجهی را به دنبال داشته باشد و به همین سبب مصرف این میوه را به افرادی که دارای اضافه وزن هستند پیشنهاد می شود.

برای کاهش وزن و لاغری مصرف چند عدد انجیر خشک برای دریافت مقدار مواد مغذی توصیه شده کافی است و نیازی نیست که در مصرف آن زیاده روی کنید.

از آنجایی که انجیر خشک دارای مقدار کالری کمتری می باشد و یکی از مهم ترین خاصیت های این میوه محسوب می شود،

بدین صورت اگر انجیر خشک را در میان وعده های غذایی خود مصرف کنید می توانید چند کیلو کاهش وزن داشته باشید. متخصصان تغذیه اخیرا انجیر خشک را به عنوان میوه ای محبوب برای رژیم غذایی و کاهش وزن، لاغری توصیه می کنند.


تاثیر انجیر خشک در لاغری

مصرف انجیر خشک حتی به صورت روزانه می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. امروزه می توانید در هر زمان و در هر فصلی این میوه را تهیه نمایید.

انجیرهای خشک علاوه بر این که به عنوان دارویی برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله درمان کم خونی، درمان یبوست، تقویت حافظه، رفع تنگی نفس، تقویت استخوان ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل فشار خون، پیش گیری از سرطان و غیره  می تواند برای لاغری نیز تاثیر گذار باشد.

انجیر خشک را می توان تغذیه ای معجزه آسا برای لاغری به شمار آورد که می تواند در بدن تاثیرات ویژه ای بگذارد.

انجیر به علت داشتن فیبر قابل توجهی موجب احساس سیری برای مدت زمان طولانی می شود، این در حالی است که منبع بسیار مهمی از مواد معدنی و ویتامین هایی می باشد که بدن را از هر گونه کمبود نجات می دهد. 

از آنجایی که انجیرهای خشک  سرشار از فیبر می باشند می توانند به هضم سریع غذا و کاهش وزن کمک کنند. با توجه به این که فیبر بالایی در انجیر خشک موجود است، آب را جذب می کند و مدفوع را بهتر دفع می کند.

بهترین انتخاب برای درمان یبوست استفاده از این میوه قبل از ناشتا می باشد.

همچنین با وجود آنزیم موسوم به فیسین در انجیر قادر به متابولیز پروتئین به اسیدآمینه است که می‌تواند سبب کاهش وزن شود. با توجه به کالری  و چربی کم موجود در انجیر خشک می تواند به کاهش وزن و لاغری در افراد کمک نماید.

انجیرها چربی ها و پروتئین زیادی را تولید نمی کنند، اما حاوی کربوهیدرات زیادی می باشند. در این صورت کربوهیدرات های موجود در انجیر خشک عمدتا به سبب فیبر و قندهای طبیعی موجود در این میوه می باشد که موجب می شود که میوه های مغذی در رژیم غذایی محسوب شوند.

شما هموطنان عزیز در هر جای ایران می توانید محصولات آجیل و خشکبار زیر را از فروشگاه اینترنتی اوناتس با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت خریداری کنید


انجیر سفید ، میوه خشک مخلوط ، مغز گردوی خورشتی ، زرشک دانه اناری ، مغز بادام شور ، زعفران نیم مثقالی استوانه ای ، کشمش پلویی ، انبه خشک شده ارگانیک





برچسب ها: خشکبار آجیل و خشکبار

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام