محصولات مرتبط نمایش همه

پسته فندقی عمده Fandoghi Pistachio

ناموجود
مقدار :
حداقل مقدار سفارش: 30 کیلوگرم
  • خرید اینترنتی پسته فندقی عمده کرمان با کیفیت و طعمی بینظیر و انس 24 الی 26 در فروشگاه مواد غذایی اوناتس. این پسته در گونه خود درشت محسوب می شود و بیشتر برای صادرات کاربرد دارد. ارسال به سراسر ایران
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

پسته فندقی عمده

 پسته فندقی عمده

پسته فندقی از محصولات اصلی استان کرمان است که بیشتر در شهرستانهای رفسنجان و سیرجان کاشت می شود دلیل نام گذاری آن به پسته فندقی، شکل کروی و کوچک آن می باشد. پسته فندقی با پسته کله قوچی هم خانواده است و به علت داشتن انس بالا از قیمت ارزانتری نسبت به پسته های دیگر برخوردار است. پسته فندقی کرمان دارای شهرت جهانی می باشد و دلیل طعم بینظیر و متفاوتش بخاطر موقعیت جغرافیایی استان کرمان، میزان فاصله و ارتفاعش از سطح دریاست.

 پسته فندقی

پسته فندقی اگرچه از لحاظ ظاهر دارای شکلی کوچکتراز بقیه پسته ها دارد اما به اندازه پسته کله قوچی یا پسته احمد آقایی دارای ارزش صادراتی بسیار بالایی  می باشد بیشترین حجم صادرات پسته ایران متعلق به این پسته می‌باشد. همچنین پسته فندقی برای آجیل بسیار مناسب و اقتصادی است زیرا تعداد آن در یک کیلوگرم بیشتر از پسته های دیگر می باشد و از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه تر از بقیه پسته هاست. رنگ پوست پسته فندقی کرم روشن می باشد و به علت خوش طعم بودنش از خلال آن در تهیه انواع شیرینی استفاده می شود.

ویژگی های ظاهری پسته فندقی

  • شکل ظاهری کروی و کوچک
  • رنگ مغز پسته فندوقی اغلب سبز رنگ و هنگام رسیدن به رنگ قرمز تبدیل می شود.
  • رنگ پوست پسته فندقی کرم روشن است.
  • پسته فندقی خشک دارای عرضی حدودا ۱۱ میلی‌متر است.
  • دارای قطری برابر با ۱۱.۶ میلی‌متر.

انواع پسته فندقی در فروشگاه اینترنتی اوناتس

پسته فندقی در فروشگاه مواد غذایی اوناتس شامل  پسته فندقی خام  و پسته فندقی شور موجود می باشد .

قیمت عمده پسته فندقی 

پسته فندقی بیشترین صادرات را در کشور دارد و جز مهمترین ارقام پسته تولیدی ایران می باشد و بدلیل انس بالا و به صرفه بودن بالاترین تقاضا را نیز در بین خریداران پسته به خود اختصاص داده است که باعث شده کشاورزان به سمت تولید آن گرایش بیشتری نشان دهند. اما به دلیل نوسانات خیلی زیاد در دو سال اخیر قیمت عمده پسته فندقی مسئله ای است که باید روزانه خریداران آن به فروشندگان مراجعه کنند.

خرید اینترنتی پسته فندقی عمده

فروشگاه مواد غذایی اوناتس دارای مجموعه  انواع خواروبار، پسته و مغز پسته به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد. سعی مجموعه اوناتس بر این است ، تا حداکثر ممکن واسطه ها را حذف  نموده و انواع پسته با کیفیت را به دست مصرف کنندگان خود برساند.
پسته فندقی عمده را از اوناتس با قیمت مناسب می توانید بخرید ، همچنین یک کیلو نمونه برای مشاهده کیفیت قابل ارسال است . این پسته مستقیم از کشاورز خریداری شده است ، لذا قیمت آن متناسب با کیفیت آن به نسبت بازار ارزانتر تمام می شود.

خرید پسته ارزان از فروشگاه آنلاین اوناتس

جهت خرید پسته فندقی عمده  ابتدا در سایت عضو شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و یا با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

فروش عمده انواع پسته های زیر در اوناتس :



تلفن تماس : 09127185245

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

خواص پسته تازه در طب سنتی
بسته بندی پسته تازه
اطلاعاتی ارزنده درباره مغز پسته
اونس پسته چیست و چطور محاسبه می شود؟
بهترین روش برای نگهداری پسته
پیشگیری از آفلاتوکسین در پسته
انواع پسته فرآوری ‌شده به چه صورت هستند؟

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام