برنج طارم 10 کیلویی اوناتس Hashemi Rice

ناموجود
تعداد :
  • برنج طارم محلی درجه یک، یکدست و بوجاری‌شده، محصول شالیزارهای استان مازندران، دارای طعم عالی و عطر خوب، مناسب برای پخت در مجالس با رِی زیاد
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

برنج طارم 10 کیلویی اوناتس

خرید برنج طارم 10 کیلویی

معمولا افراد در رابطه با تشخیص نوع برنج و انتخاب مدل با کیفیت و مرغوب بودن برنج  این توانایی و مهارت لازم را ندارند. علاوه براین خرید مستقیم برنج از خود کشاورز هزینه، زمان و وقت زیادی به دنبال خواهد داشت.  برندهای مطرحی در زمینه فروش انواع برنج ایرانی مانند برنج طارم ، برنج فجر، برنج هاشمی را به صورت اصل و خالص از فروشگاه اینترنتی اوناتس خریداری کرده و از طعم آن لذت ببرید.



 برنج طارم، از پرطرفدارترین برنج های مازندران محسوب می شود که در سراسر کشور محبوبیت بسیاری دارد. در بین انواع برنج طارم، نوع طارم محلی نسبت به دیگر برنج کشت شده از نظر عطر و طعم، خوش خوراک تر بوده و ساعت ها پس از پخت خوش خوراک و نرم باقی می ماند. از ویژگی های مهم این برنج کیفیت بالا، پخت عالی و قیمت مناسب آن است. یکی از دغدغه های امروز برخی افراد برای خرید برنج طارم، تهیه برنج طارم با کیفیت و بدون قاطی  و به ویژه قیمت مناسب می باشد. فروشگاه اینترنتی اوناتس با تامین  انواع برنج امکان خرید اینترنتی برنج طارم محلی درجه یک را برای تمام کاربران در سراسر کشور چه برای خریدهای جزئی و چه برای خریدهای عمده فراهم کرده است.


خواص برنج طارم محلی درجه یک

برنج طارم درجه یک  خواص بسیاری دارد، از جمله پیشگیری از سرطان، بالا بردن کارکرد مغز، کم کردن استرس و اضطراب و افسردگی، سلامت پوست و ماهیچه، کارکرد صحیح سیستم ایمنی و عصبی بدن، رشد باکتری های مفید برای روده ها و منشا کربوهیدرات می باشد که متابولیسم بدن را نیز تامین می کند. همچنین این ماده مغذی علاوه بر ویتامین B حاوی ویتامین های دیگری همچون تیامین، ریبوفلاوین، آهن، کلسیم، فیبر و ویتامین D است. بنابراین فاقد کلسترول بودن برنج موجب شده تا بتواند قسمت مهم و عمده ای از یک برنامه غذایی متعادل را تشکیل دهد.

با عضویت در سایت فروشگاه اینترنتی اوناتس خریدی آسان و با کیفیت را تجربه  کنید.

تلفن تماس جهت مشاوره خرید : 09127185245

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

راهنمای خرید برنج | نکات مهم در تشخیص برنج مرغوب
5 خواص برنج ایرانی | خاصیت‎‌های برنج که از آن بی‎خبرید
۶ ترفند سرآشپزها برای پخت برنج یکدست مجلسی
برنج سفید کربوهیدرات طبیعی برای بدنسازی
برنج قهوه ای چیست؟ از خواص برنج قهوه ای چه می دانید؟

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام