جو پوست کنده Dried Mint

ناموجود
تعداد :
  • خرید اینترنتی جو پوست کنده به صورت عمده و کیلویی در فروشگاه مواد غذایی اوناتس ، جو پوست کنده ارزان با بسته بندی بهداشتی وکیفیت بینظیر . ارسال سریع به تمام نقاط ایران و ارسال رایگان در تهران
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

جو پوست کنده

خرید اینترنتی جو پوست کنده

جو پوست کنده از محصولات غلات محسوب می شود که در سوپ و آش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. خرید جو پوست کنده از طریق فروشگاه های اینترنتی با قیمت های مناسب امکان پذیر است. در این صورت کاربران می توانند خریدی بی واسطه را در فروشگاه های اینترنتی تجربه کنند. خرید جو پوست کنده به عنوان یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین محصولات در کشور به حساب می آید. امکان خرید اینترنتی جو پوست کنده، از جمله امتیازهایی است که در فروشگاه اینترنتی اوناتس در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خواص جو پوست کنده 

از مهم ترین خواص جو پوست کنده می توان به دارا بودن میزان قابل توجه پروتئین اشاره کرد. جو پوست کنده به سبب فیبر بسیاری که دارد، برای دستگاه گوارش بسیار موثر است و بهتر است آن را در برنامه غذایی خود قرار دهید. علاوه براین جو پوست کنده موجب  کاهش کلسترول خون می شود. جو غذایی بسیار مغذی است و خاصیت ملین دارد. این ماده غذایی برای نقرس موثر بوده  و جوشانده آن برای افرادی که به کم خونی و سوء هاضمه ابتلا هستند توصیه می شود. 

قیمت جو پوست کنده در بازار

قیمت عمده جو پوست کنده و برند جو جز ویژگی های مهمی هستند که در خرید جو پوست کنده به آن توجه می شود.  نوع جو پوست کنده و برند آن روی قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. برای مشاهده و اطلاع دقیق از قیمت هر کیلو جو پوست کنده و قیمت عمده جو پوست کنده می توانید به فروشگاه اینترنتی اوناتس مراجعه نمایید و یا از طریق تیم فروش تماس بگیرید. 

قیمت هر کیلو جو پوست کنده در انواع فروشگاه ها متفاوت است. بنابراین به همین دلیل خریداران به دنبال پیدا کردن مناسب ترین روش برای خرید بی واسطه و عمده هستند. فروشگاه مواد غذایی اوناتس این امکان را فراهم کرده است که کاربران برای خرید اینترنتی جو پوست کنده ساده ترین شیوه خرید را تجربه کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت عمده جو پوست کنده نیز می توانید  با تیم مشاوره ما تماس گرفته و  مشورت کنید.

تلفن تماس  جهت اطلاع از قیمت عمده جو پوست کنده 09127185245


از دیگر محصولات غلات در فروشگاه مواد غذایی اوناتس:

جو پرک  ، گندم پوست کنده ، بلغور گندم ، ذرت خشک ، سویا فله 


اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام