خواص بی شمار چای به را بشناسید | خواص چای به
یکی از نوشیدنی هایی که دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد، چای به است. این چای دارای خواصی هستند که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند در صورتی که به میزان درستی از آن مصرف شود.در این مقاله از فروشگاه اینترنتی اوناتس درباره خواص چای به توضیح خواهیم داد با ما باشید.

خواص بی شمار چای به را بشناسید | خواص چای به

فروشگاه آجیل و خشگبار اوناتس | خواص چای به : یکی از نوشیدنی هایی که دارای فواید بسیار زیادی برای بدن می باشد، چای به است. این چای دارای خواصی هستند که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند در صورتی که به میزان درستی از آن مصرف شود.  درمان متعدد انواع بیماری از خواص چای به  می باشد. یکی از خوش عطر و طعم ترین دمنوش های گیاهی است که حتما از نوشیدن آن لذت خواهید برد. استفاده از این نوشیدنی گرم و دمنوش های ترکیبی و انواع و اقسام  خوراکی ها می توانند به آرامش اعصاب کمک کنند. برای خواب بهتر، کم شدن استرس، آرامش روحی و روانی و فرار از تنش های عصبی می توانید از این نوشیدنی استفاده کنید.


بیماری های قلبی

خواص چای به کم کردن فشار خون : استفاده از این میوه و چای آن می تواند برای درمان بیماری های قلبی مفید باشد و به سبب وجود منابع غنی از پکتین در این چای داروی موثر برای سیستم قلبی عروقی است. چای به می تواند از فشار خون و کلسترول خون کم کند و از ایجاد لخته های خونی که سبب سکته و در نتیجه بیماری ها و مسائل و مشکلات بسیاری را ایجاد می کند جلوگیری کند.


ریزش مو

یکی از راهکارهایی برای رفع مشکل ریزش مو استفاده از چای به به صورت مرتب است. استفاده مکرر از این چایی بر روی موها نیز علاوه بر تقویت مو می تواند به کدر شدن رنگ آن نیز کمک کند.


تنظیم قند خون 

تنظیم قند خون بدن یکی دیگر از خواص چای به می باشد . میوه به، حاوی ترکیبات پلی فنولیک می باشد که دارای عملکرد هیپوگلایسمیک و سبب کاهش قند خون می گردد. این ترکیبات می توانند از عوارض دیابت جلوگیری کنند. این چای بر روی موش های دیابتی آزمایش شده که مصرف این دمنوش سبب کاهش اوره ی پلاسما و کراتینین شده و به بهبود آن ها کمک می کند. استفاده از چای به می تواند بیماری دیابتی را کاهش داده و از بافت کبدی نیز محافظت می کند.


بهبود کارایی دستگاه گوارش

یکی از روش هایی که برای درمان اسهال و ورم روده بزرگ موثر است، استفاده از خواص چای به می باشد. این نوشیدنی برای درمان اسهال های سبک، که در اثر بی حالی و تنبلی روده صورت می گیرد نیز موثر است. همچنین این نوشیدنی می تواند به هضم غذا کمک کند. مصرف این چای به تقویت معده کمک می کند و از ابتلا به اسهال های ساده و خونی و ورم حاد در روده ها پیشگیری می کند.


خواص ضدالتهابی

یکی از خواص چای به  خاصیت ضد التهابی آن می باشد .از آنجایی که میوه به سرشار از ویتامین C است، این توانایی را دارد که حدود 25 درصد از میزان روزانه توصیه شده این ویتامین برای بدن را تامین کند. ویتامین C به بالا بردن سیستم ایمنی بدن و درمان بیماری های التهابی کمک می کند و همچنین حاوی خواص ضد آلرژی است.


کمک به کاهش وزن

چای به دارای کالری کمی می باشد اما منبع غنی از فیبر است. همچنین دارای چربی اشباع شده، سدیم و کلسترول کمی دارد. همه این ویژگی ها می تواند برای کاهش وزن و لاغری، حفظ سلامتی بدن موثر باشد.


خواص آنتی اکسیدانی

 از آنجایی که چای به دارای ترکیبات پلی فنولیک و خواص آنتی اکسیدان شگفت انگیزی می باشد، در نتیجه این آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد موجود در بدن مبارزه می کنند، روند پیری را کاهش می دهند، و از بیماری های قلبی عروقی و سکته مغزی جلوگیری می کنند.


چای به در بارداری

مصرف این نوشیدنی در دوران بارداری سبب تقویت رحم و از سقط جنین جلوگیری می کند. چای به دارای مقدار بالایی از ویتامین B6 می باشد و برای درمان حالت تهوع در دوران بارداری و استفراغ بسیار موثر است. بنابراین خوردن این نوشیدنی در دوران بارداری علاوه بر کاهش تهوع ناشی از بارداری، در زیبایی جنین نیز موثر است.


درمان استفراغ و تهوع

چای به، استفراغ و تهوع را از بین می برد و مانند یک دیورتیک خوب، سبب حذف سموم و مایعات ایجاد شده در بدن می گردد.


ضد ویروس

چای به دارای خواص ضد ویروسی بوده و فنول های موجود در این نوشیدنی با انجام فعالیت های ضد ویروسی قوی و خواص آنتی اکسیدانی، در مقابل سرماخوردگی و بیماری های ویروسی از بدن محافظت می کنند. 


ضد سرطان

از آنجایی که چای به دارای خواص آنتی اکسیدان می باشد، به همین سبب به بدن کمک می کند در برابر رادیکال های آزاد و سلول های سرطانی مقاوم باشند. همچنین این چای حاوی تانین بوده که سبب حفاظت از غشای مخاطی در مقابل سرطان شده و مواد شیمیایی و سمومی که موجب سرطان روده بزرگ می شوند را از بین می برد.


درمان استرس

آنتی اکسیدن های متعددی در چای به وجود دارد که سبب کاهش استرس و داشتن ذهنی آرام می گردند.


کاهش کلسترول

از خواص چای به کاهش کلسترول بد خون یا LDL  است. مصرف منظم این چای سبب کاهش کلسترول و مانع از بروز بیماری قلبی می شود.

 

خرید آجیل و خشکبار ، خرید چای از فروشگاه اینترنتی اوناتس :




برچسب ها: چای چای گیاهی

نظرات


***توجه***

مطالب و محتوای این سایت از سایت های خارجی ترجمه شده است و برای بیماران توصیه می شود قبل از بکار بردن دستورالعمل های این سایت با پزشک خود مشورت کنند.

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام