محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

مویز با هسته Black Raisin

ناموجود
تعداد :
  • مویز از خشک شدن انگور سیاه بدست می آید . مویز ها دارای مواد مغذی زیادی مثل مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و آنتی اکسیدان ها می باشند، لذا خواص و فواید زیادی برای سلامتی بدن دارند.
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

مویز با هسته

مویز از خشک شدن انگور سیاه بدست می آید . مویز ها دارای مواد مغذی زیادی مثل مواد معدنی، ویتامین ها، فیبر و آنتی اکسیدان ها می باشند، لذا خواص و فواید زیادی برای سلامتی بدن دارند. اگر قصد خرید مویز را دارید ، می تونانید از فروشگاه اینترنتی اوناتس انواع مویز با کیفیت را با قیمت مناسب خرید نمایید.

خرید مویز با هسته

مویز ها یکی از میان وعده های محبوب می باشد که می توان آن را در محیط کار، دانشگاه و یا مدرسه استفاده نمود و از خواص و فواید سلامتی آن بهره مند شد. ممکن است خرید مویز با کیفیت یکی از دغدغه های شما باشد ، ولی نگران نباشید ، فروشگاه اینترنتی (آنلاین ) اوناتس بهترین انواع مویز سیاه و بدون هسته را برای شما تهیه نموده است و شما کافی است سفارش خرید آنلاین دهید تا در اسرع وقت بهترین مویز را درب منزل تحویل نمایید.

خواص مویز

مویز برای سلامتی قلب و رگ های خونی بسیار مفید است ، زیرا باعث انبساط رگ های خونی می شود و از انباشته شدن پلاکت های خونی و لخته شدن خون جلوگیری می کند. مواد آنتی اکسیدان موجود در مویز  رادیکال های آزاد را که باعث تخریب سلول های پوستی می شوند، از بین می برد، که این منجر به پوست تازه و بدن چین و چروک می شود.

مویز ها خون ساز هستند ، جریان خون را در رگ های خونی زیاد می کنند و این باعث می شود مواد مغذی به فولیکول های مو بیشتر برسد و از ریزش مو جلو گیری شود.

مویز ها قند های طبیعی و عالی به وفور دارند، بعضی از این قندها برای بیماران دیابتی بی ضرر می باشد ، لذا با تجویز پزشک ،بیماران دیابتی معمولا از مویز استفاده می کنند. وجود پتاسیم بالا در مویز به متعادل کردن میزان سدیم بالای خون کمک می کند که نتیجه آن متعادل کردن فشار خون بالا می باشد.

همچنین مویز منبع قوی از کلسیم می باشد که این ماده مغذی به متراکم کردن استخوان ها کمک شایانی می کند، لذا مصرف روزانه مویز برای کودکان که درسن رشد هستند توصیه می شود.

رنگ سیاه مویز نشان از وجود ماده آنتوسیانید می باشد که هر چه این ماده بیشتر باشد رنگ مویز سیاه تر می باشد. این ماده ضد سرطان ، ضد آلزایمز و عامل کاهش کلسترول بد خون می باشد.

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

خواص کشمش | آیا کشمش برای شما خوب است؟
رژیم لاغری با کشمش
خواص کشمش در طب سنتی
آیا کشمش برای سلامتی خوب است؟

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام