محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

زعفران سرگل ممتاز Saffron

ناموجود
تعداد :
  • بسته زعفران سرگل با وزن یک مثقال محصول مستقیم از کشاورزان سرایان از توابع شهرستان فردوس می باشد. کیفیت محصول به خاطر موقعیت مکانی تولید از همه لحاظ خوب می باشد.
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

زعفران سرگل ممتاز

بسته زعفران سرگل با وزن یک مثقال محصول مستقیم از کشاورزان سرایان از توابع شهرستان فردوس می باشد. کیفیت محصول به خاطر موقعیت مکانی تولید از همه لحاظ خوب می باشد.

خواص و فواید زعفران


زعفران دارای خواص زیادی برای سلامتی انسان می باشد ، البته مصرف زیاد زعفران مشکل ساز می شود و باید به اندازه مصرف شود. زعفران دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد و از تخریب سلول ها توسط رادیکال های آزاد جلوگیری می کند، لذا برای پیشگیری از انواع سرطان ها مثل روده بزرگ، پروستات، معده ، سینه و غیره مفید می باشد.


زعفران آرامش بخش و خواب آور می باشد، برای کسانی که مشکل کم خوابی و استرس دارند، استفاده از چند پر زعفران در شیر داغ قبل از خواب می تواند این مشکل برطرف شود. زعفران از مواد معدنی غنی مثل پتاسیم تشکیل شده است، و تحقیقات نشان داده است که پتاسیم به تنظیم فشار خون، استحکام رگ های خونی قلب و تنظیم ضربان قلب کمک زیادی می کند.


مصرف زعفران برای زنان باردار توصیه نمی شود، به علت اینکه تحریک کننده رحم می باشد و ممکن است به سقط جنین منجر شود ، ولی برای زنان شیرده خیلی مفید است ، زیرا باعث افزایش شیر و همچنین جلوگیری از خونریزی های بعد از زایمان می شود.


یکی از خواصی که در زعفران است و دانشمندان اخیرا با تحقیقات آزمایشگاهی اثبات کرده اند ، خاصیت ضد افسردگی زعفران می باشد. از قدیم زعفران را به عنوان داروی خنده آور و نشاط آور می دانسته اند که با تحقیقات اخیر این قضیه اثبات شده و نشان داده شده است زعفران برای رفع استرس، اضطراب می تواند مصرف شود.




اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام