پسته احمد آقایی شور

قیمت: 820,000 تومان
واحد کالا: کیلوگرم
تعداد :
  • پسته احمد آقایی بو داده شده همراه با نمک بیشتر برای کسانی که از آجیل و خشکبار بو داده شده لذت می برند، مناسب است. این نوع پسته از بهترین و مرغوب ترین های پسته احمد آقایی می باشد.
فروشنده: شهر آجیل
عملکرد: 5 از ۵ 100% رضایت از کالا
تضمین کیفیت و اصالت
آماده ارسال
820,000
تومان
افزودن به سبد خرید
دریافت 5 امتیاز اوناتس با خرید این کالا
محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

پسته احمد آقایی شور

پسته احمد آقایی شور

پسته احمد آقایی بو داده شده شور، بیشتر برای کسانی که از آجیل و خشکبار بو داده شده لذت می برند، مناسب است. این نوع پسته از بهترین و مرغوب ترین های پسته احمد آقایی تهیه شده است.

خرید پسته احمد آقایی شور

انواع پسته را مانند بیشتر محصولات خشکبار هم به صورت بو داده و هم خام مصرف می کنند، لذا در بازار و فروشگاه اینترنتی اوناتس هر دو نوع محصول موجود است که شما می توانید آن را خریداری و تهیه نمایید. پسته بو داده شده به علت اینکه با کمی نمک همراه است ، برای کسانی که فشار خون بالا دارند توصیه نمی شود و برای آنها مصرف نوع خام را ما توصیه می کنیم. 

انواع پسته کشور ایران

کشور ایران و مخصوصا استان کرمان مهد تولید بهترین و مرغوب ترین انواع پسته می باشد. پسته معمولا یکی از کلیدی ترین نوع در لیست محصولات آجیل و خشکبار  می باشد و هر ساله در عید نوروز و شب یلدا مردم ایران به سبک رسوم چندین هزار ساله ،  انواع آجیل و خشکبار را در کنار سایر میوه ها خریداری و در سفره عید و شب یلدای خود می گذارند.

مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

9 خاصیت پسته برای سلامتی و تناسب اندام
آیا پسته باعث چاقی می شود؟
8 خاصیت پسته در دوران بارداری

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام