محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

توت گوجی بری خشک Dried Coconut

ناموجود
تعداد :
  • توت گوجی بری که به عنوان میوه ضد پیری شناخته می شود، حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند ، مفید برای پوست ، سیستم ایمنی بدن و… می باشد.
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

توت گوجی بری خشک

توت گوجی چیست؟

توت گوجی میوه قرمز و روشن درختچه Lycium barbarum است که بومی چین است. برای اولین بار توسط تبتی ها در چین برای معالجه بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است، بیش از 2000 سال است که توت گوجی بخشی از غذاها و داروهای شرقی می باشد. در اساطیر چینی ، انواع توت های گوجی به عنوان میوه جاودانگی شناخته می شوند. حتی امروزه ، طب چینی از توت های گوجی برای درمان کبد ، سیستم ایمنی ، مشکلات گردش خون و موارد دیگر استفاده می کند. انواع توت های گوجی نیز ممکن است با نام های متفاوتی مانند توت فرنگی غربی و گرگ توت ذکر شوند.

توت گوجی که به عنوان میوه ضد پیری شناخته می شود  ،از آنتی اکسیدان های قدرتمند ، که برای پوست ، سیستم ایمنی بدن و… مفید اند، تشکیل شده است. این نوع توت گوجی 100٪ خشک قرمز در منطقه وسیع کوه هیمالیا رشد می کنند. به طور طبیعی شیرین ، پر گوشت ، بدون GMO و خوشمزه هستند. انواع توت های گوجی را روی دانه جو دوسر بپاشید ، آنها را در چای سرو کنید و یا از داخل کیف بردارید و به عنوان میان وعده میل کنید.

6 مزیت سلامتی شگفت انگیز توت گوجی

1) غذای فوق العاده ضد پیری - نوع توت گوجی قدرتمندترین ماده غذایی ضد پیری جهان محسوب می شوند. آنها در مقیاس ORAC (ظرفیت جذب رادیکال اکسیژن)   ، که سطح آنتی اکسیدان غذاها را اندازه گیری می کند ، رتبه یک دارند . آنتی اکسیدان ها با آسیب رادیکال آزاد همراه با بیماری ها و پیری زودرس مبارزه می کنند. توت خشک گوجی حاوی 3 برابر آنتی اکسیدان انار است!

2) محافظت از بینایی - توت های گوجی حاوی دو ماده مغذی مهم هستند که از بینایی پشتیبانی می کنند: لوتئین و زاکسانتین. مطالعات نشان می دهد که مصرف مقادیر زیاد لوتئین و زاکسانتین خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا وابسته به سن ، آب مروارید و سایر بیماری های چشمی را کاهش می دهد.

3) ارتقاء سلامت پوست - ویتامین های موجود در توت گوجی خشک می تواند درخشندگی سالم و جوانی به پوست شما دهند. محتوای غنی ویتامین A ، ویتامین C و روی که به طور طبیعی در انواع توت های گوجی وجود دارد ، به بهبود رنگ و بافت پوست کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که ویتامین C و روی به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند تا اثرات مضر اشعه ماوراء بنفش روی پوست را کاهش دهند.

4) سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند - انواع توت های گوجی حاوی ویتامین C حتی بیشتر از پرتقال هستند. آنها همچنین از نظر سلنیوم عنصر کمیاب ، که با عفونت های باکتریایی و ویروسی مبارزه می کند ، زیاد هستند. اضافه کردن تعداد کمی از انواع توت گوجی خشک شده به چای گرم یا سوپ، در هنگام فصل سرما و آنفولانزا ،  بد نیست.

5) منبع خوب اسیدهای آمینه - انواع توت های گوجی حاوی 18 اسید آمینه از جمله هشت اسید آمینه ضروری است. بدن ما از این ترکیب اسیدهای آمینه برای ساخت پروتئین های مورد نیاز ما استفاده می کند. از آنجا که ما نمی توانیم اسیدهای آمینه اساسی را از ابتدا سنتز کنیم ، باید آنها را از طریق رژیم غذایی خود به دست آوریم.

6) مزایای کبد و کلیه - ترکیبی که در توت های گوجی به نام بتائین وجود دارد ، توسط کبد برای تولید کولین استفاده می شود. کولین با کمک به آنها در دفع سموم و زباله های بدن از کبد و کلیه ها حمایت می کند.

چه مزه توت گوجی را دوست دارید؟

توت گوجی خشک دارای شیرینی ملایمی است و پر گوشت است که باعث می شود استفاده از آن برای میان وعده یا نوشیدنی ها و غذا ها مناسب باشد.

نحوه استفاده از توت گوجی در غذاها
1) چای ، اسموتی و سایر نوشیدنی ها - توت گوجی خشک را با خیساندن آنها در آب گرم به مدت 5 تا 10 دقیقه مجدداً به حالت اول برگردانید . هنگامی که توت گوجی مجدداً پرگوشت و نرم شد ، شیرینی دلچسب می گیرد و استفاده از آن در نوشیدنی ها فوق العاده است.
  
2) موارد دیگر - توت گوجی به تنهایی یک میان وعده شیرین و سالم می باشد ، همچنین به عنوان برترین مواد غذایی جو دوسر یا غلات ، به عنوان یک غذای عالی خوشمزه هستند. آنها را در سالادها بریزید یا آنها را در سوپ ها بگذارید . انواع توت های گوجی در غذاهای  برنج و سایر ظروف دانه ای نیز لذت بخش هستند.


اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام