محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

روغن بادام تلخ Peanut Oil

ناموجود
مقدار :
حداقل مقدار سفارش: 10 کیلوگرم
  • خرید اینترنتی بهترین مارک روغن بادام تلخ را در فروشگاه مواد غذایی اوناتس تجربه کنید.فروش روغن بادام تلخ اصل و ارگانیک بصورت فله و کیلویی می باشدارسال به سراسر ایران و تحویل رایگان درب منزل در تهران
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

روغن بادام تلخ

خرید اینترنتی روغن بادام تلخ

روغن بادام  تلخ با استفاده از دانه هایی با طعم تلخ تهیه می شود که دارای آمیگدالین است، که استفاده خوراکی از آن برای بدن ضرر دارد و حتی ممکن است منجر به مرگ شود. روغن بادام تلخ بیشتر برای مصرف دارویی و درمان آرتروز زانو مورد استفاده قرار می گیرد. روغن بادام تلخ خواص بسیاری دارد که می تواند برای هر فردی موثر باشد. دانه های بادام  به عنوان یک نوع از گیاهان دارویی همانند بمب هسته ای منشا مواد غنی، ویتامین ها، فیبر و چربی های مفید است. شناسایی روغن بادام تلخ از بادام شیرین از لحاظ ظاهر دشوار است چرا که بسیار شبیه هم هستند.  وجود برخی ترکیبات سمی موجب می شود که از این روغن بیشتر برای استعمال خارجی استفاده شود. بنابراین روغن بادام تلخ به هیچ عنوان برای مصارف خوراکی مناسب نیست و در طب سنتی مصارف خارجی دارد.

خواص روغن بادام تلخ

بادام تلخ یکی از میوه های خشک محسوب می شود که دارای خواص بسیاری می باشد روغن بادام تلخ به شکل موضعی مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند تاثیرات بسیار موثر داشته باشد.

خواص روغن بادام تلخ برای پوست مو عبارتند از: 

  • جلوگیری از مو خوره
  • جلوگیری از ریزش مو
  • مرطوب کننده مو
  • افزایش رشد مو
  • از بین بردن شوره سر
  • درخشندگی مو
  • پاک سازی پوست
  • رفع سیاهی و پف چشم
  • درمان اگزما
  • کاهش روند درمان پیری

خواص دارویی و درمانی روغن بادام تلخ شامل  درمان گرفتگی عضلات، درمان یبوست، درمان درد گوش،  درمان کلیه و سنگ مثانه، درمان سیاه سرفه، درمان تنگی نفس است.


خرید روغن بادام تلخ

بعضی از تولید کننده های روغن گیاهان برای کم کردن هزینه های این محصولات از پارافین و مواد مضر در روغن ها استفاده می نمایند که موجب جامد شدن حالت آن در درمای بالا و در دمای کم می شود. برای خرید روغن بادام تلخ اصل باید نکات مهم را در نظر بگیرید چرا که اگر روغن بادام تلخ اصل و اورجینال  نباشد باعث مشکلات می شود. علاوه براین روغن بادام تلخ بی کیفیت سبب آسیب به مو و پوست می گردد. بنابراین در هنگام خرید روغن بادام تلخ نهایت وسواس و دقت را داشته باشید.

 در زمان خرید روغن بادام تلخ می توانید از طریق بو و رنگ طلایی آن را شناسایی کنید. روغن بادام تلخ با قرار گرفتن بر روی پوست سریع جذب پوست می گردد. برای خرید روغن بادام تلخ اصل و خالص می توانید از فروشگاه اینترنتی اوناتس اقدام کنید چرا که به سادگی تمام روغن های مورد نیاز شما را به صورت اصل و  کیفیت تضمین شده به شکل اینترنتی در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.


قیمت روغن بادام تلخ

قیمت روغن بادام تلخ در عطاری براساس ظرفیت آن در نظر گرفته می شود.  بهترین مارک روغن بادام تلخ در فروشگاه اینترنتی اوناتس به صورت فله ای و کیلویی  عرضه می شود برای مشاهده و اطلاع از قیمت روغن بادام تلخ و همچنین خرید اینترنتی روغن بادام تلخ می توانید به سایت اوناتس مراجعه کرده و پس از عضویت در سایت کالای خود را در سبد خرید قرار دهید و یا با ما تماس بگیرید .

تلفن تماس : 09127185245


فروش عمده و کیلویی  انواع روغن های گیاهی ارگانیک در فروشگاه اینترنتی اوناتس



اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام