محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

روغن آرگان Argan Oil

ناموجود
تعداد :
حداقل مقدار سفارش: 10 لیتر
  • روغن آرگان
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

روغن آرگان

روغن آرگان 

روغن آرگان یک روغن طبیعی محسوب می شود که از هسته درخت آرگان بومی مراکش آماده می شود. معمولا روغن آرگان را به شکل خالص به فروش می رسانند. از این روغن می توانید به شکل مستقیم روی پوست خود استفاده نمایید. این ماده به صورت مکمل کپسول است که باید از طریق خوراکی مصرف شود. روغن میوه آرگان حاوی مقدار بسیاری از ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، اسید چرب، امگا 6 و امگا 9، آنتی اکسیدان و لینولئیک است. ویتامین A موجود در روغن آرگان موجب تغذیه پوست و مو می شود و می تواند آسیب دیدگی آن ها را ترمیم کند.

 روغن آرگان اصل در کشور مراکش تولید می شود و اغلب در کشورهای اروپایی فرآوری و بسته بندی می گردد، معمولا این روغن حاوی ارزش بالا و قیمت بسیار بالایی دارد. روغن آرگان یک فرآورده گیاهی است که هم به عنوان یک روغن خوراکی و هم روغن آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا روغن آرگان خوراکی دستورالعمل ثابتی ندارد ولی  روغن آرگان آرایشی زمانی که از آن بر روی پوست استفاده می شود باید روش درست استفاده کردن را رعایت کنید تا علاوه بر جواب دهی تاثیر منفی روی بدن ایجاد نکند.

خواص روغن آرگان

روغن آرگان به دلیل خواص بسیاری که دارد به آن طلای مایع گفته می شود. خواص روغن آرگان شامل ضد پیری پوست، درمان اگزما، درمان جوش و جای زخم، درمان آکنه، بهبود عفونت پوستی، کاهش کلسترول، جلوگیری از سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سیستم گوارش، درمان موخوره، درمان ریزش مو، مراقبت از مو در برابر خورشید، محافظت از مو در برابر حرارت، درمان شوره سر و تقویت ناخن می باشد.


خرید روغن آرگان

برای خرید روغن آرگان می توانید از طریق  فروشگاه اینترنتی اوناتس اقدام کنید چرا که این فروشگاه اینترنتی اوناتس روغن های گیاهی از جمله روغن آرگان را با تضمین کیفیت و اصل بودن آن در اختیار مشتری قرار می دهد. این محصول با کیفیت در فروشگاه اینترنتی اوناتس تحت نظارت بهداشت بسته بندی و به مشتریان عرضه می شود.


قیمت روغن آرگان

برای خرید روغن آرگان قیمت بسیار مهم است و متفاوت بودن قیمت روغن آرگان به مارک آن بستگی دارد. بنابراین از عوامل مهم تاثیر گذار در قیمت روغن آرگان شامل درصد خالص بودن آن حجم بطری روغن و اصل بودن آن می باشد. از آنجایی که برخی از  روغن ها چندان طبیعی نیستد و اغلب بدون مارک و به صورت فله به فروش می رسند، پس توصیه می شود که در زمان خرید روغن آرگان با جعبه مارک دار خریداری کنید. برای اطلاع از قیمت روغن آرگان ( قیمت انواع مارک های روغن آرگان) به سایت اوناتس مراجعه نمایید.


مقاله های زیر را نیز مطالعه نمایید:

9 خاصیت فوق العاده سلامتی سیاهدانه

اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام