محصولات مرتبط

محصولات مرتبط نمایش همه

تخم گشنیز coriander seeds

ناموجود
تعداد :
  • تخم گشنیز از گیاه گشنیز در زمان خشک شدن جمع آوری می شود . خواص تخم گشنیز برای سلامتی بسیار زیاد است .
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست بالای صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید

تخم گشنیز

تخم گشنیز چیست؟

تخم گشنیز درشت و به‌رنگ قهوه‌ای روشن است و حفره‌ای توخالی دارد و از گیاه گشنیز که از گیاهان گل دار و متعلق به خانواده جعفری است، بدست می آید.

از اسانس تخم گشنیز برای طعم دادن به غذا استفاده می شود و تخم گشنیز را می توان وقتی برگ های گشنیز قهوه ای رنگ می شوند و شروع به خشک شدن می کنند ، جمع آوری نمود.

هندی ها از تخم گشنیز برای طعم دادن غذاهایشان استفاده می کنند. مکزیکی ها نیز برای غذاهای گوشتی شان از تخم گشنیز استفاده می کنند.

خرید اینترنتی تخم گشنیز 

تخم گشنیز با کیفیت را می توانید در سایت و اپلیکشن اوناتس مشاهده و ثبت سفارش نمایید. این محصول با وجود ما در کنار شما ، همیشه در دسترس است و در هر کجای ایران می توانید به آن دسترسی پیدا نمایید.

خواص تخم گشنیز

به پوست زیبا داشتن کمک می کند. تخم گشنیز به‌دلیل اینکه خواص ضدعفونی‌کننده دارد، در درمان برخی بیماری‌های پوستی، مانند اگزما، خارش پوست، جوش‌ها و التهاب‌های پوستی بسیار مؤثر است.

تخم گشنیز برای دیابت مفید است. تحقیقات نشان داده است که  عصاره تخم گشنیز حاوی ترکیبات خاصی است که وقتی وارد خون می‌شود موجب ترشح انسولین و رفتاری مانند انسولین می‌شود. بدین ترتیب، از افزایش قند خون پیشگیری و سطح گلوکز فرد را در حد مناسب خود حفظ می‌کند.

تخم گشنیز به هضم بهتر غذا کمک می کند.تخم گشنیز به علت وجود فیبر، کلسیم و فسفر فرآیند هضم را آسان می کند . همچنین تخم گشنیز با بهبود فعالیت آنزیم های لوزالمعده ، پروتئین های موجود در روده کوچک را تجزیه می کند . 

روغن گشنیز خاصیت ضد باکتریایی دارد و مسکن سندروم دردناک روده تحریک پذیر است.

تخم گشنیز حاوی ترکیباتی است که فرآیند هضم چربی را کنترل می کند و این در نهایت موجب کاهش کلسترول و تری گلیسرید در بافت های بدن می شود.

تخم گشنیز برای لاغری نیز استفاده می شود.علت آن افزایش سوخت و ساز بدن است که به کاهش وزن منجر می شود.


تخم گشنیز برای غذا و آشپزی

تخم گشنیز طعم بسیار مطبوعی به غذا می دهد و فرآیند هضم را آسان می نماید. هندی ها و مکزیکی ها از تخم گشنیز در غذا به وفور استفاده می کنند.


اگر عمده فروش ، تامین کننده، تولید کننده یا صادر کننده هستید

همین حالا محصولات خود را در "عمده بازار" به صورت رایگان ثبت نام کنید.

ثبت نام